طراحی تاکسی هوایی برای رفت و آمد در کره ماه

به گزارش مجله افتخار، در شرایطی که برنامه ریزی برای اقامت طولانی مدت در کره ماه در جریان است، بعضی شرکت های فناوری دست به طراحی تاکسی های هوایی برای رفت و آمد در قمر زمین زده اند.

طراحی تاکسی هوایی برای رفت و آمد در کره ماه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت لکسوس یک تاکسی هوایی برای رفت و آمد در ماه طراحی نموده که بدنه ای باریک و کشیده دارد و می تواند رفت و آمد سریع و هوایی در سطح ماه را تسریع کند.

فراوری این تاکسی هوایی با همکاری تویوتا و چند شرکت اروپایی صورت گرفته و به نظر می رسد در طراحی این تاکسی هوایی از یکی دیگر از محصولات مفهومی لکسوس به نام خودروی برقی ال اف 30 الهام گرفته شده است.

مهم ترین نکته در طراحی این تاکسی فضایی ماه نورد این است که برای حرکت و قرارگرفتن آن بر روی زمین هیچ چرخی در نظر گرفته نشده و این وسیله نقلیه به صورت مغناطیسی در فاصله نزدیکی از سطح ماه شناور می گردد.

علاوه بر این، بخش زیادی از این تاکسی ماه نورد را شیشه پوشانده است تا مسافران بتوانند سطح ماه را تماشا نمایند

همچنین برای رفاه و آسایش مسافران امکانات چندرسانه ای نیز در تاکسی هوایی مذکور در نظر گرفته شده است، هنوز معین نیست چه زمانی این تاکسی هوایی به فراوری انبوه می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 653

به "طراحی تاکسی هوایی برای رفت و آمد در کره ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تاکسی هوایی برای رفت و آمد در کره ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید