عده ای از کانادایی ها به دلیل تزریق واکسن ترکیبی کرونا فرصت کار در خارج از کشور را از دست داده اند

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی بی سی نیوز، دریافت دو دوز واکسن متفاوت نه تنها روی برنامه سفر به بعضی کشورها که بر فرصت کار در خارج از کشور هم اثر منفی گذاشته است.

عده ای از کانادایی ها به دلیل تزریق واکسن ترکیبی کرونا فرصت کار در خارج از کشور را از دست داده اند

چندین کشور جهان افرادی را که دوزهای ترکیبی تزریق نموده باشند را واکسینه کامل نمی داند. یکی از این کشورها آمریکاست. نکته این جاست که کانادایی ها می توانند بدون ارائه اثبات واکسیناسیون به آمریکا پرواز نمایند، اما مثلاً کارکنان کشتی های کروز کانادایی باید مدرک واکسن ارائه دهند و در صورتی که دو دوز دریافتی یکسان نباشد، آمریکا آنها را نمی پذیرد. از همین رو آن ها نمی توانند برای کار به آمریکا بروند. این کارکنان از دولت کانادا می خواهند که برای پذیرش واکسن های ترکیبی به دیگر کشورها فشار بیاورند.

میلیون ها کانادایی واکسن های ترکیبی کرونا دریافت نموده اند. بر اساس تحقیقات تازه که نشان می داد واکسن های ترکیبی ایمن و موثرتر هستند، کانادا در ماه ژوئن این دستورالعمل را توصیه کرد.

در حال حاضر هیچ توافق بین المللی در خصوص واکسن های ترکیبی کرونا وجود ندارد. WHO هم در بیانیه ای اعلام نموده است که هم اکنون اطلاعات محدودی در خصوص ایمونوژنیک بودن یا اثربخشی مخلوط واکسن های کرونا وجود دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1717

به "عده ای از کانادایی ها به دلیل تزریق واکسن ترکیبی کرونا فرصت کار در خارج از کشور را از دست داده اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "عده ای از کانادایی ها به دلیل تزریق واکسن ترکیبی کرونا فرصت کار در خارج از کشور را از دست داده اند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عده ای از کانادایی ها به دلیل تزریق واکسن ترکیبی کرونا فرصت کار در خارج از کشور را از دست داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید