فرمانداران و بخشداران زمینه مطالبه گری از سوی مردم را فراهم نمایند

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در نشست معاونین فرمانداران و بخشداران تابعه استان مرکزی در اراک گفت: در سطح استان فرمانداران و بخشداران بایستی برقراری تعامل و اطلاع از مطالبات و مسائل مردم را در دستور کار قرار دهند و برای برطرف این مسائل کوشش خود را به کار گیرند.

فرمانداران و بخشداران زمینه مطالبه گری از سوی مردم را فراهم نمایند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه نمود: این امر موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان و رضایتمندی می گردد و در این فضا امید و نشاط در جامعه ایجاد می گردد.

حقیقی بیان نمود: همچنین مدیران، فرمانداران و بخشداران باید با شفافیت عمل نموده و واقعیت ها را برای مردم بیان نمایند و حداکثر توان خود را در حوزه مدیریت برای حل دغدغه های مردم به کار گیرند چرا که تمام مسائل کشوری و کلان نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در رابطه با مسائلی که ریشه در مسائل کلان دارد نیز با اطلاع از مطالبات مردم می توان پیگیر برطرف مشکل در سطح ملی شد.

وی توضیح داد: از سوی دیگر ضروری است که تعامل مطلوبی میان فرمانداران و بخشداران با ائمه جمعه برقرار گردد چرا که این مهم زمینه ساز تسهیل و تسریع در برطرف مسائل مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: معتقدیم که مطالبه گری حق مردم است و باید این فرصت به مردم داده گردد که نقدها منصفانه و دغدغه های خود را مطرح نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 43

به "فرمانداران و بخشداران زمینه مطالبه گری از سوی مردم را فراهم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران و بخشداران زمینه مطالبه گری از سوی مردم را فراهم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید