فواید یک روز زودتر برگشتن از مسافرت

به گزارش مجله افتخار، معاون گردشگری کشور با تشریح شرایط آب و هوا و جاده ها به فواید یک روز زودتر برگشتن از مسافرت های نوروزی پرداخت.

فواید یک روز زودتر برگشتن از مسافرت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد -رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای انتهای تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، تمامی اعضای ستاد آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند و درخواست ما از همه مسافران نوروزی این است که بازگشت سفر خود را به گونه ای مدیریت نمایند که حداقل یک روز قبل از انتها تعطیلات به شهر خود بازگردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی تعدادی از استان های کشور در روزهای 12 و 13 فروردین با کاهش دمای هوا و بارش باران روبه رو هستند اضافه کرد: البته در این خصوص آمادگی کامل در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وجود دارد با این حال درخواست ما از مسافران نوروزی این است که با رعایت قوانین هدایت و رانندگی و صبر و حوصله از بروز حوادث و سوانح و تصادفات احتمالی جلوگیری نمایند.

رحمانی موحد در ادامه گفت: سامانه 09629 برای پاسخگویی به سؤالات مسافران نوروزی و ارائه اطلاعات لازم سفر وجود دارد و مسافران نوروزی در طول سفر در تماس با این سامانه می توانند اطلاعات کاملی از قبیل اطلاعات راه ها را جویا شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: روزهای 12 و 13 فروردین همواره جزو روزهای شلوغ و پرتردد در جاده های کشور است لذا درخواست ما از مسافران نوروزی این است که برای بازگشت سفرهای خود برنامه ریزی نمایند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین با اشاره به حضور امروز خود در استان قزوین و بازدید از بخش های مختلف این استان گفت: امروز در سفر به استان قزوین از مجتمع های بین راهی بازدید خواهم کرد که تا به امروز از بعضی از آن ها بازدید داشتم و با مسافران نوروزی گفت و گو داشتم و آنها از نحوه ارائه خدمات در این مجتمع ها رضایت داشتند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: محور قزوین ـ تهران یکی از پرتردد ترین محورها به خصوص در روزهای انتهای تعطیلات نوروزی است که بر همین اساس در دیدارهای امروز و بازدید هایی که انجام می گردد موارد مرتبط با برنامه ریزی برای بازگشت مطلوب گردشگران به استان های خود آنالیز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز و فردا با دو پدیده تغییرات آب و هوایی و ترافیک در جاده ها روبه رو هستیم که البته در این خصوص ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای هدایت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 691

به "فواید یک روز زودتر برگشتن از مسافرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید یک روز زودتر برگشتن از مسافرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید