لوکس ترین ساحل های تفریحی برای سفر در فصل گرما، تصاویر

به گزارش مجله افتخار، تابستان هم تعطیلات مناسبی دارد و هم هوای خوبی برای سفر به کشورهای ساحلی، پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به پیشنهادهای کارشناسان آژانس های گردشگری نگاهی بیاندازید و برای بهترین مقصد خانوادگی تان تور مسافرتی خریداری کنید.

لوکس ترین ساحل های تفریحی برای سفر در فصل گرما، تصاویر

تور تایلند؛ اقامت در تکه ای از بهشت بر روی زمین!

تابستان در تور تایلند معنی ندارد. درست است که آفتاب گرم بر بالای آسمان می درخشد، اما آنقدر خوشگذرانی و برنامه تفریحی پیش روی شما قرار می گیرد که هیچ خاطره ای از گرمای هوا در فکر تان باقی نمی ماند.

تایلند کشور زیبایی است که هم تماشای های تاریخی دارد و بخشی از سفر شما صرف تماشای آنها می شود و هم سواحل و شهرهای ساحلی زیبایی دارد که هر کدام از آنها دریچه ای از بهشت را روبه شما باز می کنند.

هوای مطبوع و کمی گرم شهرهای ساحلی شما را به آفتاب گرفتن و آب تنی در آبی بیکران دعوت می کنند می توانید در هتل های ساحلی بمانید و از همه امکانات و تجهیزات آنها استفاده کنید. پارک های آبی و کشتی های تفریحی و حتی دورچخه سواری در ساحل همه جذابیت های بی نظیری است که فقط بخشی از این سفر رویایی است.

تور قبرس؛ سفری همزمان به سواحل آسیا و اروپا!

کشوری زیبا که بخشی از آن با فرهنگ ترکی روبه رو و بخشی از آن هم با فرهنگ اروپایی تماشایی و تماشای است.

قبرس جزیره ای زیبا و یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای تابستانی است. شما در این فصل گرم، در هتل های ساحالی و البته رستوران ها و کافه هایی که با پایکوبی و آواز از شما پذیرایی می کنند و غذاهای خوشمزه ترکی با نوشیدنی های خنک سرو می کنند تا خوشی های سفرتان تکمیل شود. اینجا کشوری است با فرهنگی نزدیک به ترکیه، غذاهای بی نظیر و مردمانی مهمان نواز.

اما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما زمان بیسشتری را برای سفر بگذارید و میهمان شهر زیبای لارناکا در قبرس اروپایی هم باشید. لارناکا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی اروپا است که باید در ساحل های گرم و آفتابی آن بمانید و از هم نشینی با مردم در کافه ها و رستوران های ساحلی همراه با موسیقی و پایکوبی سنتی لذت ببرید

آنتالیا را با هتل های پنج ستارهلوکس و جذابش می شناسند. در این سفر می توانید میهمان بهترین هتل های ترکیه باشید. تمامی هتل ها خدمات سرو نوشیدنی و غذای 24 ساعته دارند.

این برنامه خوبی است که شما بدون نگرانی فقط چمدان جمع کنید و گذرنامه های معتبرتان را همراه ببرید و یک هفته ای بی نظیر را در این شهر آرام و دوست داتشتنی ترکیه بگذرانید. معمولا تور ها با پروازهای مختلفی همچون اطلس جت، سان اکسپرس، پگاسوز که همگی ترک هستند و پرواز های ایرانی ایران ایر، قشم ایر و ماهان برنامه ریزی می شوند.

سفر به آنتالیا فرصت خوبی برای تفریحات آبی، استراحت و آرامش است. شما می توانید 24 ساعته از همه این تفیحات استفاده کنید. فرزندانتان را به پارک های آبی مخصوص ببرید و با کمک مربی های خوش اخلاق هتل فرصت تجربه ورزش های خاص را به فرزندانتان بدهید.

به باغ وحش هیجان انگیز آنتالیا بروید و زرافه های با مزه را تماشا کنید و برای تماشای بازی دلفین های زیبا هم به آکواریوم آنتالیا سر بزنید.

خوش گذرانی ها که به پایان رسید فرصتی را برای خرید از پاساژ ها بگذارید و در حراج های فصلی خریدهای خوب و مناسبی داشته باشید.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1708

به "لوکس ترین ساحل های تفریحی برای سفر در فصل گرما، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین ساحل های تفریحی برای سفر در فصل گرما، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید