تور ارزان اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی بی دردسر اینتر در خانه شریف

به گزارش مجله افتخار، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با ملاقات تیم های اینترمیلان ایتالیا و شریف مولداوی پیگیری شد.

تور ارزان اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی بی دردسر اینتر در خانه شریف

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، در دومین شب از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا و از گروه D اینترمیلان ایتالیا در خانه شریف مولداوی به مصاف این تیم رفت که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود نراتزوری ها به خاتمه رسید.

در این بازی که هر 3 گل در نیمه دوم به ثمر رسید، مارسلو بروزوویچ در دقیقه 54 گل اول بازی را برای اینتر به ثمر رساند، سپس میلان اشکرینار در دقیقه 66 گل دوم را زد و در دقیقه 82 الکسیس سانچز برای بار سوم دروازه میزبان را باز کرد تا 3 امتیاز این ملاقات خارج از خانه به حساب شاگردان اینزاگی واریز گردد. آداما ترائوره در دقیقه 2+90 یکی از گل های خورده را جبران کرد.

اینتر با این نتیجه از 4 بازی صاحب 7 امتیاز شد و به رتبه دوم جدول گروه D صعود کرد. شریف هم با 6 امتیاز از همین تعداد بازی تیم سوم جدول این گروه است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1832

به "تور ارزان اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی بی دردسر اینتر در خانه شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی بی دردسر اینتر در خانه شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید