لیگ قهرمانان، کامبک منچسترسیتی و طوفان پاری سن ژرمن ، برد رئال و شکست یاران لژیونر پرسپولیسی برابر میلان (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش مجله افتخار، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان در ادامه این مسابقات شب گذشته با چند ملاقات پیگیری شد.

لیگ قهرمانان، کامبک منچسترسیتی و طوفان پاری سن ژرمن ، برد رئال و شکست یاران لژیونر پرسپولیسی برابر میلان (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 9 ملاقات به خاتمه رسید و تیم های فوتبال رئال مادرید، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند.

در یکی از حساس ترین بازی ها منچستر سیتی در خانه از بوروسیا دورتموند پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

در این بازی ابتدا بوروسیا دورتموند در دقیقه 56 به وسیله بیلنگام به گل رسید اما دو گل جان استونز در دقیقه 80 و ارلینگ هالند در دقیقه 84 باعث شد تا تیم گواردیولا یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی که در خانه از لایپزیگ پذیرایی می کرد نیز با دو گل به پیروزی رسید. والورده و آسنسیو گل های تیم آنچلوتی را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن که هفته قبل یوونتوس را شکست داده بود، این بار با نتیجه سه بر یک برابر مکابی به پیروزی دست پیدا کرد. گل های پاری سن ژرمن را لیونل مسی، ام باپه و نیمار به ثمر رساندند.

در یکی از نتایج دور از انتظار، یوونتوس بحران زده در خانه با نتیجه دو بر یک برابر بنفیکا بازی را واگذار کرد تا شرایط برای آلگری سخت گردد.

نتایج دیگر بازی ها

کپنهاگن صفر- سویا صفر

چلسی یک - سالزبورگ یک

گلاسیکو صفر- ناپولی 3

میلان 3- دینامو زاگرب 1

شاختار یک - سلتیک یک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2093

به "لیگ قهرمانان، کامبک منچسترسیتی و طوفان پاری سن ژرمن ، برد رئال و شکست یاران لژیونر پرسپولیسی برابر میلان (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان، کامبک منچسترسیتی و طوفان پاری سن ژرمن ، برد رئال و شکست یاران لژیونر پرسپولیسی برابر میلان (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید