ماتیچ:من بزرگ ترین مشکل یونایتد مقابل اورتون بودم

به گزارش مجله افتخار، تهران- خبرنگاران- نمانیا ماتیچ هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد با به گردن دریافت مسئولیت باخت تحقیر آمیز به اورتون، گفت: اوضاع برای ما در آن بازی خوب پیش نرفت؛ من بزرگ ترین مشکل یونایتد بودم.

ماتیچ:من بزرگ ترین مشکل یونایتد مقابل اورتون بودم

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز دوشنبه نوشت: ماتیچ روی گل دوم اورتون مقصر بود و اشتباه وی موجب شد تا گیلفی سیگردسون فضای کافی برای شوتزنی از فاصله 18 متری را در اختیار داشته باشد.

ماتیچ در مصاحبه ای پس از شکست، گفت: خیلی اتفاقات برای ما خوب پیش نرفت و اول از همه رویکرد ما به بازی بود؛ فکر می کنم با تجربه ترین های ما که در این مورد من بودم، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم، بنابراین تصور نمی کنم نیازی به مقصر دانستن جوان های تیم باشد؛ من بزرگ ترین مشکل تیم بودم.

وی ادامه داد: در این جور بازی ها شما باید نبرد میانه میدان را ببرید و سپس تیم می تواند فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد که البته ما این کار را انجام ندادیم.

با توجه به شکست تاتنهام و آرسنال در بازی های خود، شیاطین سرخ همچنان برای قرار دریافت در جمع چهار تیم نخست لیگ برتر جزیره و ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار ماندند.

آنها چهارشنبه هفته جاری در اولدترافورد از منچسترسیتی میزبانی می نمایند و این در حالی است که ماتیچ می گوید بازیکنان یونایتد برای سر و سامان دادن اوضاع صحبت نموده اند.

ماتیچ در این خصوص توضیح داد: جلسه مختصری برگزار کردیم؛ سعی می کنیم در چند بازی آینده بهتر باشیم؛ بازی بزرگی مقابل منچسترسیتی داریم و باید منتظر بمانیم و آمادگی خودمان را محک بزنیم.

بدنبال شکست 4 بر صفر یونایتد مقابل اورتون، اوله گانر سولسشر سرمربی این تیم اشتیاق و تعهد شاگردانش را زیر سوال برد و در همین بین، گری نویل ستاره اسبق شیاطین سرخ مدعی شد که بعضی از بازیکنان این تیم خجالت آور بودند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 185

به "ماتیچ:من بزرگ ترین مشکل یونایتد مقابل اورتون بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتیچ:من بزرگ ترین مشکل یونایتد مقابل اورتون بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید