حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار

به گزارش مجله افتخار، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از مسی و نیمار حمایت کرد.

حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار

به گزارش مارکا، لوئیس سوارز که زمانی در تیم بارسلونا به همراه لیونل مسی و نیمار مثلث هجومی MSN را تشکیل می داد، پس از این که 2 هم تیمی سابقش به وسیله طرفداران تیم پاری سن ژرمن مورد بی احترامی قرار گرفتند با انتشار پیامی به حمایت از آن ها پرداخت.

در جریان ملاقات روز یکشنبه پاری سن ژرمن برابر بوردو، طرفداران تیم پاریسی که از شکست تیمشان مقابل رئال مادرید و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناراحت بودند، مسی و نیمار را هو کردند و هر وقت این دو بازیکن صاحب توپ می شدند، سوت ممتد می زدند.

سوارز تصویری که قهرمانی لالیگا را با بارسلونا در سال 2016 نشان می داد، منتشر کرد و در کنار آن نوشت: مثل همواره، فوتبال بدون حافظه.

همواره در کنار شما هستم، خیلی دوستتان دارم!

این سه بازیکن اهل آمریکایی جنوبی از سال 2014 تا 2017 در نیوکمپ با هم بازی می کردند و در سال 2015 سه گانه را به دست آوردند و سپس دومین قهرمانی متوالی لیگ را در سال بعد به آن اضافه کردند.

هر سه اکنون بالای 30 سال دارند، اما پس از آن موفقیت در سال 2015 هیچ قهرمانی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا به دست نیاورده اند، اگرچه سوارز با اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شده و نیمار 8 عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را در پاریس به دست آورده است.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2030

به "حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید