مجتمع آب سنگین اراک شبانه روزی در حال فراوری آب سنگین و اکسیژن 18 است

به گزارش مجله افتخار، سازمان انرژی اتمی گفت: مجتمع فراوری آب سنگین اراک (خنداب) در تعطیلات نوروز شبانه روزی و با حداکثر ظرفیت در حال فراوری آب سنگین، اکسیژن 18 و ترکیبات ایزوتوپی دوتره است.

مجتمع آب سنگین اراک شبانه روزی در حال فراوری آب سنگین و اکسیژن 18 است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سازمان انرژی اتمی ایران در اطلاعیه ای گفت: بخش های فنی، تخصصی و خدمات رسان صنعت هسته ای نظیر مجتمع پژوهشی ایران مرکزی یزد، نیروگاه اتمی بوشهر، مرکز تابش گاما، مجتمع فراوری آب سنگین خنداب، فراوری سانتریفیوژهای جدید و تحقیق و توسعه در سایت شهید احمدی روشن (نطنز) و... در ایام تعطیلات نوروز 1399 با اهتمام و جدیت بیشتری مشغول فعالیت و خدمت رسانی مستمر به هم میهنان است و این امر مهم بنا بر اهداف و رسالت اجتماعی سازمان انرژی اتمی، با حداکثر امکانات و تجهیزات ادامه خواهد داشت.

در همین زمینه علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز روز گذشته در بازدیدی از سایت شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی و در سامانه پرتودهی گاما طی اظهاراتی بیان کرد: در این مرکز احتیاجهای پزشکی اعم از تجهیزات و احتیاجهای دیگر مثل دستکش، گان و موارد دیگری که به خصوص امروزه در بیمارستان ها مورد احتیاج است استرلیزه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 850

به "مجتمع آب سنگین اراک شبانه روزی در حال فراوری آب سنگین و اکسیژن 18 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع آب سنگین اراک شبانه روزی در حال فراوری آب سنگین و اکسیژن 18 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید