مجلس برای بیانیه گام دوم انقلاب ضمانت اجرایی معین کند

به گزارش مجله افتخار، نماینده مردم فسا گفت: مجلس با تصویب طرح های مستحکم برای بیانیه ارزشمند رهبر انقلاب ضمانت اجرایی مشخص کند.

مجلس برای بیانیه گام دوم انقلاب ضمانت اجرایی معین کند

محمدجواد جمالی نوبندگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که در ابتدای سال 98 از سوی رهبر انقلاب صادر شد، اظهار کرد: عملیاتی شدن این بیانیه نیازمند همنوایی و هماهنگی میان همه دستگاه های اجرایی کشور است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دانشگاهیان و نخبگان باید با مطالعه این بیانیه ارزشمند به تبیین آن بپردازند و بعد برای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب راهی طراحی کنند.

جمالی نوبندگانی شرح داد: باید بدون در نظر دریافت مسائل سیاسی و جناحی برای حل مسائل کشور دست به دست هم دهیم، بنابراین بیانیه گام دوم انقلاب نباید در کشمکش رقابت های سیاسی به حاشیه رانده شود.

کننده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس نقش مهمی در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب دارند، به ویژه آنکه مجلس می تواند با تصویب طرح های مستحکم برای بیانیه ارزشمند رهبر انقلاب ضمانت اجرایی در نظر گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 862

به "مجلس برای بیانیه گام دوم انقلاب ضمانت اجرایی معین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس برای بیانیه گام دوم انقلاب ضمانت اجرایی معین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید