مدارس غرب و شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شدند

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مدارس ابتدایی بعضی از شهرستان های غرب استان تهران دوشنبه تعطیل است.

مدارس غرب و شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد صیدلو گفت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهریار، ملارد، قدس، بهارستان 1و2، چهاردانگه، اسلام شهر در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است.

وی اضافه کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان ری (شهر ری یک و دو، کهریزک، فشافویه) و نیز رباط کریم در نوبت صبح فردا تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: این تعطیلی ها به دلیل برودت هوا و لغزندگی و یخبندان معابر اجرا شده است، چرا که سلامت دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان ابتدایی اهمیت بسیاری دارد.

  • مدارس شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شد

همچنین مدارس همه مقاطع تحصیلی در شرق استان تهران تعطیل شدند. فرماندار فیروزکوه گفت: به دلیل بارش برف، سرما و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در نوبت صبح فردا دوشنبه 30 دی ماه تعطیل است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند نیز در مورد تعطیلی مقاطع تحصیلی این شهرستان گفت: کلیه مدارس دماوند در نوبت صبح و عصر و همچنین مدارس رودهن در نوبت صبح به علت بارش برف و یخ بندان فردا دوشنبه 30 دی ماه تعطیل است.

مصطفی حسنوند، مدیر آموزش و پرورش پردیس نیز گفت: تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان پردیس در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 721

به "مدارس غرب و شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس غرب و شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید