مشخصات دوربین گلکسی M22 لو رفت؛ منتظر خبر خوبی نباشید

به گزارش مجله افتخار، مدتی قبل اعلام شد که سامسونگ در حال ساخت گوشی گلکسی M22 است. به لطف انتشار بنچمارک این گوشی می توانیم به چیپست، نسخه اندروید و مقدار حافظه رم آن بپردازیم. در همین رابطه، ساعاتی قبل یکی از سایت های معتبر مشخصات دوربین این گوشی را هم فاش کرد.

مشخصات دوربین گلکسی M22 لو رفت؛ منتظر خبر خوبی نباشید

طبق اطلاعات فاش شده مربوط به دوربین، گلکسی M22 حداقل در این زمینه نسبت به نسل قبلی حرف تازه ای برای گفتن ندارد و در زمینه دوربین سلفی هم ضعیف تر شده است. به نظر می رسد گلکسی M22 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد که برای یادآوری باید بگوییم که M21 هم مجهز به چنین دوربینی است. در کمال تعجب، ظاهرا این گوشی مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است ولی نسل قبلی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی راهی بازار شد.

البته سامسونگ قبلا هم برای نسل جدید بعضی از گوشی های خود مشخصات سخت افزاری ضعیف تری را استفاده نموده و چنین چیزی برای این شرکت بی سابقه محسوب نمی گردد. شاید سامسونگ با بهینه سازی های نرم افزاری بتواند کیفیت عکس ها را بهبود ببخشد ولی در این زمینه چندان امیدوار نیستیم.

همچنین این گوشی مانند نسل قبلی از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. روی هم رفته چنین ظرفیتی عمر باتری بالایی را برای گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد و گلکسی M22 هم مطمئنا عمر باتری بسیار بالایی خواهد داشت. چیپست هلیو G80 موجود در این گوشی هم در برابر اگزینوس 9611 موجود در M21 انرژی کمتری را مصرف می نماید و این یعنی می توانیم انتظار عمر باتری بهتری را داشته باشیم.

در این گزارش آمده که گلکسی M22 در رنگ های مشکی، آبی و سفید راهی بازار خواهد شد. در خصوص قیمت و تاریخ معرفی این گوشی هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی احتمالا طی هفته های آینده در این رابطه جزئیات بیشتری مطرح خواهد شد.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1602

به "مشخصات دوربین گلکسی M22 لو رفت؛ منتظر خبر خوبی نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین گلکسی M22 لو رفت؛ منتظر خبر خوبی نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید