تور دبی ارزان: مشهورترین آشپز جهان در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می پزد

به گزارش مجله افتخار، آشپز ایتالیایی ماسیمو بوتورا در آشپزخانه هتل تازه تأسیس دبی، هتل وی-پالم، فعالیت می نماید و مسافران را به ایتالیای قدیم می برد.

تور دبی ارزان: مشهورترین آشپز جهان در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می پزد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اگر قصد سفر به دبی را در ماه های آینده را دارید، این شانس را خواهید داشت تا غذای یکی از معروف ترین آشپزهای جهان را مزه کنید. آشپزی که در هتل تازه تأسیسی در دبی فعالیت خواهد نمود و غذاهای ایتالیایی خوشمزه خودش را به مسافران می دهد.

ماسیمو بوتورا آشپز ایتالیایی با رستورانی با سه ستاره میشلن، حالا رستوران ایتالیایی خودش را با نام تورنو سابیتو در هتل وی-پالم دبی تأسیس می نماید. این اولین رستورانی است که بوتورا در خارج از ایتالیا تأسیس می نماید و او دبی را برای این حرکت انتخاب نموده است. رستوران اوستریا فرانسسکانا که متعلق به بوتورا است و در ایتالیا واقع شده، در فهرست 50 رستوران برتر سال 2018 قرار گرفته است.

غذاهای این رستوران شما را به ایتالیای دهه 1960 می برد. برای صرف غذا هم می توانید از محیط داخلی رستوران بهره ببرید و هم به تراس رفته و از هوای آزاد لذت ببرید. امکان سفارش غذا برای سرو شدن داخل اتاق ها هم وجود دارد.

این هتل در اکتبر 2018 تأسیس می گردد و گنجایش 350 نفر را دارد. از دیگر امکانات این هتل لوکس می توان به اسپا و باشگاه اشاره نمود. طراحی و محیط این هتل بدون شک یکی از برترین های دبی خواهد شد و سالانه هزاران توریست را به این سمت جذب می نماید.

یکی دیگر از سرآشپزهای مشهوری که در این هتل به آشپزی مشغول خواهد شد، آریکا بک آشپز مشهور برنده جایزه های متعدد جهانی است که با غذاهای چینی اش از مهمان ها پذیرایی می نماید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور دبی ارزان: مشهورترین آشپز جهان در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می پزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مشهورترین آشپز جهان در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می پزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید