میلیچ و نادری بدون مشکل تمرین کردند؛ خیال فکری راحت شد

به گزارش مجله افتخار، خبرگزاری خبرنگاران- استقلالی ها امروز پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را در زمین تهرانسر آغاز کردند.

میلیچ و نادری بدون مشکل تمرین کردند؛ خیال فکری راحت شد

به گزارش خبرنگاران، شاخص ترین نکته تمرین امروز استقلال، بازگشت هروویه میلیچ به تمرینات این تیم بود. هروویه میلیچ پس از انتشار یک پست اینستاگرامی بعد از بازی با گل گهر در اختیار باشگاه قرار گرفت و محمود فکری این بازیکن را تنبیه کرد. میلیچ بازی استقلال - آلومینیوم را به عنوان یک تماشاگر نگاه کرد و امروز بالاخره پس از بخشش کادر فنی به تمرینات تیم بازگشت تا خودش را برای دربی آماده کند. علاوه بر میلیچ، محمد نادری هم بدون هیچ مسئله ای د تمرین گروهی شرکت کرد تا استقلالی ها امروز هر دو دفاع چپ خود را در اختیار داشته باشند.

در بازی هایی که استقلال میلیچ و نادری را در اختیار نداشت، محمد دانشگر را جایگزین آن ها کرد حالا باید دید محمود فکری کدام بازیکن را در سمت چپ استقلال برای دربی فیکس می کند. استقلال روز دوشنبه باید در دربی 94 بازی کند. تمرین امروز تیم استقلال در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.

تیم استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 12:30 امروز تمرینات آماده سازی خود را برای دربی پیگیری کرد. هرویه میلیچ بعد از پشت سر گذاشتن جلسه کمیته انضباطی از امروز در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد. بخشی از تمرین امروز تیم استقلال را کار با تشک و وزنه زدن تشکیل می دهد. حجت نظری سخنگو و عضو هیات مدیره استقلال در تمرین امروز حضور داشت و نظاره گر برنامه های آبی پوشان شد.

محمد نادری در تمرین امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. سبحان خاقانی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد. آرش برهانی به دلیل دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز حضور نداشت. همچنین صمد مرفاوی به دلیل ابتلا به کرونا در تمرین غایب بود. تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود.

محمد نادری مسئله ای برای حضور در بازی با پرسپولیس در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر نخواهد داشت. محمد نادری به دلیل مصدومیتی که در بازی با شهر خودرو نصیبش شد، در 3 بازی برابر ذوب آهن، گل گهر سیرجان و آلومینیویم اراک غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند. با این حال با تلاش کادر پزشکی استقلال محمد نادری به مرز آمادگی کامل رسیده و می تواند در بازی برابر پرسپولیس، آبی ها را همراهی کند. خبر خوب برای استقلال این است که این تیم برای بازی با پرسپولیس هیچ مصدوم و محرومی ندارد و محمود فکری تمام نفرات خود را برای این بازی حساس در اختیار خواهد داشت.

شیخ دیاباته در بازی با پرسپولیس پنالتی زن اول استقلال خواهد بود. استقلال در شرایطی روز دوشنبه هفته آینده به مصاف پرسپولیس می رود که محمود فکری از هم اکنون فکر پنالتی زن اول تیمش را کرده است. طبق اخبار رسیده با توجه به پنالتی که وریا غفوری در بازی با گل گهر سیرجان خراب کرد، محمود فکری تصمیم دارد در بازی با پرسپولیس شیخ دیاباته را به عنوان پنالتی زن اول تیمش انتخاب کند. البته در صورتی که شیخ دیاباته در زمین بازی نباشد باز هم انتخاب دوم فکری، وریا غفوری خواهد بود و او ضربه پنالتی تیمش را خواهد زد.

در استقلال فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری و فرشید باقری بازیکنانی هستند که سابقه زیادی در دربی دارند و طبیعی است در صورت حضور در زمین می توانند از تجربه شان استفاده کنند و فرایند بازی را به نفع استقلال تغییر بدهند. در این بین هر دو تیم بازیکنان تازه وارد با کیفیتی دارند ولی تقریبا همه می دانند دربی اول برای آنها چقدر سخت است، قطعا یحیی گل محمدی و محمود فکری آنقدر با تجربه هستند که می دانند اول باید از بازیکنان با تجربه تر خود استفاده کنند تا تازه واردها بعد از دیدن جو این بازی از روی نیمکت در نیمه دوم بتوانند با شرایط بهتری وارد زمین شوند و تاثیر بیشتری در جریان بازی بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1381

به "میلیچ و نادری بدون مشکل تمرین کردند؛ خیال فکری راحت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ و نادری بدون مشکل تمرین کردند؛ خیال فکری راحت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید