نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-99 را گفت.

نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی، نظر به اینکه براساس اساسنامه دانشگاه فنی وحرفه ای، افزایش مهارت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه به ویژه از طریق ارتقای کیفیت آموزش های دروس عملی، جزو اولویت دانشگاه بوده و در این کلاس ها نیز ضرورت ارائه آموزش از طریق آموزش های حضوری، البته با رعایت مصوبات ستاد های استانی مدیریت ویروس کرونا و مفاد دستورالعمل های بهداشتی انکارناپذیر است.

مقرر شد همانند نیم سال های گذشته، برگزاری کلاس های حضوری برای دروس عملی، از طریق حضورحداقلی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و براساس تقسیم بندی بر حسب گروه های آموزشی در اولویت قرار گیرد.

البته دانشجویان غیربومی به ویژه دانشجویانی که محل سکونت آنان یکی از استان یا شهرستان های با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی است می توانند، دروس عملی را در استان محل سکونت خود را در قالب میهمان بگذرانند.

در غیر این صورت، درس مورد نظر ناتمام اعلام شده و دانشجو می تواند آن درس یا دروس را در نیم سال بعدی، خارج از سقف مجاز اخذ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1427

به "نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه تشکیل کلاس های دروس عملی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید