نصب تابلو های معرفی جهت های اضطراری منطقه 7 به اتمام رسید

به گزارش مجله افتخار، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اتمام نصب تابلو های معرفی جهت های اضطراری این منطقه اطلاع داد.

نصب تابلو های معرفی جهت های اضطراری منطقه 7 به اتمام رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمیدرضا رنجبر با اعلام این خبر اضافه نمود: دو تابلوی معرفی جهت ویژه شرایط بحرانی در میدان سپاه به منظور اعلام بزرگراه شهید صیاد شیرازی به عنوان جهت اضطراری اول و خیابان انقلاب به عنوان جهت دوم در هنگام شرایط اضطراری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه تهیه و نصب شد

وی اعلام نمود: مساحت این دو تابلو در مجموع 12 متر مربع بوده که با هماهنگی نماینده سازمان مدیریت بحران در محل های تعیین شده نصب شد.

معاون شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به اجرای نصب تابلو های راهنمایی جهت با طرح کد گذاری برای هر خیابان در سطح منطقه هفت، توضیح داد: در راستای اطلاع رسانی دقیق و به منظور پیوستگی تابلو ها، ابتدا نسبت به شناسایی موارد کمبود تابلو های راهنمایی جهت اقدام و سپس دستور تهیه و ساخت تابلو های مذکور با بهره گیری از روش کدگذاری به پیمانکار مربوطه ابلاغ شد.

وی در تشریح اقدامات فوق تأکید کرد: نصب تابلو های ذکر شده یاری شایانی به حفظ پیوستگی در آدرس دهی جهت ها و اطلاع رسانی دقیق به خودرو ها و در نهایت بهینه سازی تردد خودرو ها و کاهش بار ترافیکی خواهد بود.

به گفته معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 7 تا به امروز 35 متر مربع از تابلو های کد گذاری شده در سطح منطقه 7 تهیه و نصب شده و این عملیات در سطح معابر منطقه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 759

به "نصب تابلو های معرفی جهت های اضطراری منطقه 7 به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلو های معرفی جهت های اضطراری منطقه 7 به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید