نمایش اندوه و کامیابی در تقابل چلسی و منچسترسیتی

به گزارش مجله افتخار، چلسی در نبردی به یادماندنی از سد منچسترسیتی گذشت؛ تقابلی که اعضای یک تیم آبی پوش جشن پیروزی گرفتند و نفرات تیم آبی پوش دیگر، استادیوم دراگائو را با اندوه ترک کردند.

نمایش اندوه و کامیابی در تقابل چلسی و منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، پرونده فصل 21-2020 فوتبال باشگاهی اروپا شنبه شب با رجحان یک بر صفر چلسی مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ایستادن آبی های لندن بر قله قاره سبز به انتها رسید.

ملاقات فینال هم اتفاقات جالبی در پی داشت. حملات پُرتعداد سیتیزن ها عمدتاً پشت سد دفاعی مستحکم چلسی ماند و شاگردان گواردیولا نتوانستند به حسرت 10 ساله دوری این مربی از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا انتها دهند.

نکته دیگری که به اندوه نایب قهرمان اروپا اضافه کرد، مصدومیت کوین دی بروینه بود که این بازیکن مجبور شد زمین را با چشمانی گریان ترک کند. موضوعی که نگرانی کادر فنی تیم ملی بلژیک را در آستانه یورو 2020 در پی خواهد داشت.

در انتها تقابل دو تئوریسین فوتبال، این توماس توخل بود که بر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوسه زد و به همراه تیاگو سیلوا، شکست فصل گذشته خود در تیم پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در فینال را به دست فراموشی سپرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1618

به "نمایش اندوه و کامیابی در تقابل چلسی و منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش اندوه و کامیابی در تقابل چلسی و منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید