نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید

به گزارش مجله افتخار، مالزی کشوری است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و پایتخت این کشور شهر کوالالامپور است. نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید موضوع اصلی این پست از وبسایت خبرنگاران است. دلیل معروف بودن این کشور سواحل بسیار زیاد ان است که باعث ورزش غواصی پیشرفت بسیار زیادی کند. درکنار سواحل بسیار زیادی که این کشور دارد می توانیم به طبیعت سرسبز مالزی نیز اشاره نمود که دارای جذابیت خاص خود می باشد.

نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

اگر قصد دارید برای اولین بار به مالزی سفر کنید این مقاله به شما یاری خواهد نمود که سفر فراموش نشدنی داشته باشید و احتمالات ممکن در سفر را بشناسید.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، برخورداری از آثار باستانی و جاذبه های مدرن شهری، مالزی را از سایر کشور های همسایه خود متمایز نموده و آن را به یکی از قطب های توریسم در منطقه و حتی جهان تبدیل نموده است، یکی از مهم ترین شهرهای مالزی کوآلالامپور، پایتخت آن می باشد.

اقلیم کشور مالزی

کشور مالزی در کل سال تنها دو فصل بارانی دارد و در قسمت شرقی این کشور می توانید هوای بارانی تا آخر مارس حس کنید این هوای دلنشین به دلیل بادهای موسمی ایجاد می گردد که از شمال شرقی می وزند که همراه با طیف هوای بارانی و رعد و برق می باشد.

در قسمت غربی این کشور بارندگی ها تا حدی زیاد است و تا ماه سپتامبر بادها به سمت غرب می وزد و شهر کوالالامپور را غرق در باران می نماید و می توانیم بگوییم که از ماه می تا سپتامبر کوالالامپور بیشتر میزان بارندگی را دارد.

شهر کوالالامپور در بیشتر ماه های سال دارای بارندگی است و در ماه های می و جولای شهر کوالالامپور روزهای خشکی را تجربه می نماید. در این ماه ها بیشتر وزش بادهای شدید را تجربه خواهید که زیاد آزار دهنده نیست و سبب تلطیف هوا می شوند.

با تور مالزی به یکی از پیشرفته ترین و دیدنی ترین کشور های جنوب شرقی آسیا سفر کنید. مالزی به دلیل نزدیک بودن به خط استوا دارای اقلیمی استوایی و آب وهوایی گرمسیری می باشد و تقریبا در طول تمام سال فصل تابستان حکم فرما است، اما بارش باران های فراوان در این ناحیه این هوای گرم را دلپذیرتر نموده و موجب شده که مالزی در طول تمام سال شرایطی ایده آل برای سفر داشته باشد.

لباس مناسب

برترین جاذبه های گردشگری آسیا را می توانید بیابید. بیشتر روزهای کشور مالزی گرم و مرطوب هستند پس بهتر است لباسی را برای انتخاب کنید که برای این آب و هوا را دارد. اگر عاشق طبیعت هستید و دوست دارد از طبیعت مالزی دیدن کنید باید حتما کفشی را انتخاب کنید که برای گشت و گذار در طبیعت مناسب باشد. در کنار این موارد سعی کنید زمانی که به معابد و بناهای مذهبی سفر می کنید از لباس پوشیده بهره ببرید.

غذاهای مالزی

اگر می خواهید با فرهنگ هر کشور بیشتر آشنا شوید باید حتما غذاهای آن کشور را حتما امتحان کنید برای درک این موضوع پیشنهاد می کنیم که تمام غذاهای کشور مالزی را امتحان کنید. رستوران های کشور مالزی تا دیر وقت باز هستند و شما به راحتی می توانید از این فرصت بهره ببرید و لذت تمام غذاهای مالزی را تجربه کنید.

تور تایلند

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین لبخندها؛ کشور تایلند که در بخش جنوب شرقی آسیا، درشبه جزیره هندوچین، بین لائوس، کامبوج و مالزی واقع شده، یکی از محبوب ترین کشورهای آسیاسی برای گردشگر ها محسوب می گردد.

اگر بخواهیم کشور تایلند در مقابل کشورهای آسیای جنوب شرقی قرار دهیم به جرات می توانیم گفت یکی از مجبوب ترین کشورهای جهان می باشد. ولی اگر قصد دارید برای اولین بار به کشور تایلند سفر کنید باید اقداماتی را قبل سفر تدارک ببینید.

یکی از شهرهایی که می توانید در تایلند به آن سفر پاتایا می باشد که می توانید برای کم کردن هزینه های خود از تور پاتایا بهره ببرید. کشور تایلند و مخصوصا شهر پاتایا و یا بانکوک شهرهایی هستند که هیچگاه از سفر کردن به این شهرها دلسرد نخواهید شد.

به میمون ها غذا ندهید

در کشور تایلند در بیشتر شهرهای ساحلی با میمون های زیای روبرو می شوید که اغلب این میمون ها وحشی هستند و بهتر است به این حیوان ها غذا ندهید به دلیل این که این حیوانات باید از طبیعت تغذیه نمایند و غذا دادن شما باعث می گردد که برای پیدا کردن غذا سراغ میادین و لباس و کیف مردم بروند.

اسپری حشره کش را نباید فراموش کنید

یکی از مهمترین وسایلی که باید در سفر به تایلند همراه خود داشته باشید اسپره حشره کش می باشد. مطلبی که روشن است این است که قطعا دوست ندارید تمام زمان سفر خود را با حشره ها و خارش نیش حشره ها دست و پنجه نرم کنید پس در سفر به تایلند باید از اسپری حشره کش به عنوان عطر و ادکلن بهره ببرید.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1058

به "نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید