نگاهی به اسکوتر برقی نو بی ام و

به گزارش مجله افتخار، اسکوتر برقی تازه بی ام و دارای موتور الکتریکی 150 وات و باتری لیتیوم یون است که به صفحه زیرپا و چرخ عقب متصل می شوند. شعاع حرکتی این اسکوتر در مجموع به 12 کیلومتر و بیشینه سرعت آن به 20 کیلومتربرساعت می رسد. اسکوتر برقی بی ام و 9 کیلوگرم وزن دارد که حمل آن را آسان می نماید.

نگاهی به اسکوتر برقی نو بی ام و

دو سیستم ترمز جداگانه و چراغ های جلو و عقب، قابلیت های ایمنی لازم برای حرکت در شهرهای شلوغ را فراهم می نمایند. بعلاوه اسکوتر برقی بی ام و، تاشو است تا برای حمل ونقل یا نگه داری راحت باشد. برای حفظ ایمن آن در حالت تاشده، مکانیزم سه گانه تاشونده و قفل شونده استفاده می گردد. ای-اسکوتر با پرداخت سیاه مات و همراه با لوگوی میکرو و بی ام و تزئین می گردد؛ بنابراین اسکوتر برقی بی ام و به علت ظاهر شیک و لوکس، بسیار بهتر از سایر محصولات به نظر میرسد.

درکنار ای-اسکوتر بی ام و، اسکوتر مخصوص بچه ها نیز وجود دارد که برای بچه ها 3 تا 12 ساله طراحی شده است؛ کیدز اسکوتر (Kids Scooter) بی ام و دارای صندلی برای تعادل آسان بچه ها و خردسالان است. صندلی را می توان به مرور زمان برداشت، زیرا هرچه بچه ها بزرگ تر می شوند، قادر هستند خود را متعادل نگه دارند و حتی می توان ارتفاع صندلی را نیز تنظیم کرد. اسکوتر برقی مخصوص بچه ها در سه رنگ سیاه، تمشکی و ترکیب نارنجی و سفید عرضه می گردد.

هر دو مدل ای-اسکوتر و کیدز اسکوتر بی ام و برای خرید در پاییز سال 2019 در دسترس خواهند بود. ای-اسکوتر با قیمت 890 دلار به فروش می رسد اما هنوز قیمتی برای نسخه مخصوص بچه ها ارائه نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2133

به "نگاهی به اسکوتر برقی نو بی ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به اسکوتر برقی نو بی ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید