هتل رامی گست لاین مسقط ؛ گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری، عکس

به گزارش مجله افتخار، هتل رامی گست لاین مسقط یکی از هتل های 3 ستاره ای است که در مرکز عمان قرار گرفته است. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق های این هتل تعبیه شده است می توان به تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهوارهای، یخچال، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت وای فای و بعلاوه حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا اشاره نمود.

هتل رامی گست لاین مسقط ؛ گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری، عکس

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

از جمله امکانات تندرستی Ramee Guestline Hotel هم می توان به سالن بدنسازی، استخر روباز چهار فصل و بعلاوه سونا بخار اشاره نمود. لازم به یادآوری است که استفاده از تمامی امکانات فوق برای ساکنین هتل به صورت رایگان امکان پذیر است و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه از سوی مسافران نخواهد بود.

صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان در هتل رامی گست لاین سرو می گردد و افراد می توانند برای سرو سایر وعده های غذایی مانند ناهار و یا شام، به رستوران هتل مراجعه کنند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و بعلاوه اتو البسه هم در هتل ارائه می گردد و افراد با پرداخت هزینه مربوطه، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

مسافرانی که برای سفر های کاری به مسقط سفر نموده باشند هم می توانند با هماهنگی پذیرش هتل، از خدماتی مانند سالن کنفرانس، اتاق دیدار و بعلاوه خدمات فکس و کپی استفاده کنند.

پذیرش هتل رامی گست لاین مسقط به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است و تسلط کارکنان این بخش به زبان انگلیسی، ارتباط با کارمندان هتل را به سادگی امکان پذیر نموده است.

مسافران بعلاوه می توانند از خدمات سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هم استفاده کنند. برای این کار تنها کافی است با پذیرش هتل، هماهنگی ها لازم را انجام دهند.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1709

به "هتل رامی گست لاین مسقط ؛ گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رامی گست لاین مسقط ؛ گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید