پرستو صالحی هم خودش را در ترکیه گم کرد ، ترکیه مرکز ابتذال !

به گزارش مجله افتخار، پرستو صالحی بعد از مهاجرت به ترکیه عکس و فیلم های بسیاری از خود به اشتراک میگذارد که در ادامه عکس سیگار کشیدن او را میبینید .

پرستو صالحی هم خودش را در ترکیه گم کرد ، ترکیه مرکز ابتذال !

پرستو صالحی از سلبریتی های پرکار در فضای مجازی است. پرستو صالحی در یک مصاحبه از بی رحم بودن حرفه بازیگری گفت. پرستو صالحی در اینستاگرام به کار تبلیغات می پردازد. پرستو صالحی عکسی تازه از خود در استوری منتشر کرده است. پرستو صالحی را پس از مهاجرت مشاهده می کنید.

پرستو صالحی عکس تازهی را در کنار دوستش در پست اینستاگرامی اش منتشر کرد.

بیوگرافی پرستو صالحی

نام اصلی اش الهام صالحی سیاوشانی می باشد، مادرش خانه دار و پدرش تکنسین ارتش بود، یک برادر بنام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر می باشد از 5 سالگی با دیدن فیلم علاقمند به بازیگری شدم و بعد از اون هر فیلمی می دیدم با بچه های فامیل تو خونه بازی می کردیم تا جایی که بعد از دیدن فیلم عمر مختار نزدیک بود برادرم را واقعا دار بزنم در کلاس های بازیگری زیر نظر نادر رجب پور دوره دید و بصورت حرفه ای از سال 1377 در چند سکانس فیلم چشم به راه اصغر فرهادی شروع به بازی کرد.

پرستو صالحی: خیلی از هنرمندانی خارج از ایران افسرده هستند

پرستو صالحی با اشاره به اهمیت وجود فضای مجازی در ایران گفت: برای هنرمندان ایرانی خیلی لازم است که در فضای مجازی باشند، و واقعا بدون فضای مجازی خیلی از ماها ممکن است بمیریم.

خیلی ها در طول سال بیکار هستند و تقسیم کار درست صورت نمی گیرد چون این حرفه ما بی رحم است، وقتی روی آنتن نیستی فراموش می شوی، وقتی پول نداری به لحاظ روحی اعصابت بهم می ریزد، وقتی مردم تو را فراموشت می کنند افسرده می شوی و مجموع اینها باعث می شود شما به عنوان یک هنرمند دیده شدن را دوست داشته باشی.

پرستو صالحی فراموش شد

وی اضافه کرد: من سالهاست خیلی کم کارم و این کم کاری در حوزه بازیگری باعث شد فراموش شوم و حتی در دوره ای بسیار آدم تلخی شده بودم، شرایط مالی بدی داشتم به طوری که به عنوان مهمان هم دیگر به برنامه ها دعوت نمی شدم، الان می گویند کی روی بورس هست، کی تعداد فالوورهایش بیشتر هست آن را دعوت کنیم.

بازیگر سریال زیر آسمان شهر شرح داد: ما در هر مراسمی که حضور پیدا می کنیم به جز خیریه ها، پول دریافت می کنیم، زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می کنم و این را همه بدانند باکی ام ندارم، وقتی سر کار نیستم به این پول نیاز دارم وگرنه نمی توانم امرار معاش درستی داشته باشم.

منبع: رکنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1925

به "پرستو صالحی هم خودش را در ترکیه گم کرد ، ترکیه مرکز ابتذال !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستو صالحی هم خودش را در ترکیه گم کرد ، ترکیه مرکز ابتذال !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید