پل اشکها بانکوک تایلند

به گزارش مجله افتخار، یک قرن پیش , شبکه کانال‌ها , نیروی حیاتی شهری بود که به عنوان " ونیز شرق " شناخته می‌شد . در دوره‌ای که تایلند هنوز سیام بود , آبی که از بانگوک عبور می‌کرد مسیرهای اصلی حمل و نقل و حمل و نقل بود . همانطور که بانکوک مدرن شد , بسیاری از کانال‌ها سنگفرش شدند و با گذرگاه‌های بتونی جایگزین شدند . امروزه , جاده‌های پایتخت تایلند به طور منظم با ترافیک مسدود می‌شوند , به طوری که کانال‌ها که باقی مانده‌اند هنوز می‌توانند سریع‌ترین راه را برای عبور از بخش‌های شهر فراهم کنند .

پل اشکها بانکوک تایلند

اکثر پل‌های جاده که کانال‌های بانکوک را در بر می‌گیرند به جای تصور عملی هستند، اما در اینجا و آنجا می‌توانید برخی از شادی‌های معماری مانند پل تاریخی Mahadthai Uthit را ببینید . ساخته‌شده در سال 1914، پل یادبود یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ تایلند، King کورن ( راما V ) است که در سال 1910 درگذشت .

پل گریان

این پل که در واقع سنگی است که از کوه زرین به دور پرتاب می‌شود، به طور رسمی به نام Saphan Mahadthai Uthit شناخته می‌شود . این نام به رسمیت شناختن کارمندان دولت تایلند از وزارت کشور ( Krasuang Mahadthai ) است که وجوه لازم برای ساخت این ساختمان را اهدا کرده‌اند . با این حال، این نام محاوره‌ای است، Saphan Ronghai ( پل گریان )، که به دلیل ساخت‌وساز اشاره می‌کند . رد شدن much کینگ کورن در سال 1910 به عنوان زمان اندوه بزرگ برای مردم سی امی بود . در طراحی پل با نقوش برجسته نشان‌داده شده‌است که نقش زنان خود را ایفا می‌کنند .

پادشاه کورن (راما V)

پنجمین پادشاه سلسله Chakri هنوز در تایلند مورد احترام است و روز 23 اکتبر، روز 23 اکتبر، یک تعطیلی عمومی در شرف خود است . هر خانه یا کسب‌وکار کوچکی را در تایلند وارد کنید و شانس خوبی وجود دارد که شما یک پرتره از پادشاه Chulalongkorn را ببینید . در بانکوک، یک مجسمه معروف از یک پادشاه یونیفورم پوش ( Chulalongkorn کورن ) اسب خود را در مقابل سرای Ananta Samakhom قرار می‌دهد .

به عنوان یک نوجوان، سلطنت 42 ساله پادشاه Chulalongkorn به دلایل بسیاری قابل‌توجه بود . در زمانی در تاریخ که قدرت‌های استعماری مثل بریتانیا، فرانسه و پرتغال نفوذ خود را در آسیا گسترش دادند، رهبری شاه Chulalongkorns و دیپلماسی توانستند کشور خود را مستقل نگه دارند . او یک میزبان اصلاحات از جمله لغو برده‌داری را سرپرستی کرد . پادشاه دولت را مدرن کرد و تقویم سنتی قمری را با تقویم غربی جایگزین کرد . پادشاه همچنین از رواداری مذهبی حمایت کرد و گفت اگرچه سیام یک کشور بودایی است، ادیان دیگر باید بدون ترس از آزار و اذیت، آزادی عمل داشته باشند .

نفوذ ایتالیا

King کورن اولین پادشاه تایلند بود که از اروپا دیدن کرد و با عشق شناخته‌شده خود به معماری اروپایی، احترامی مناسب برای طراحان ایتالیایی که روی پل کار می‌کردند، به وجود آورد . مردی که مسئول این ساخت بود کارلو Allegri با fellow ایتالیایی، ویتوریو نووی، هنرمندی بود که بر روی نقوش برجسته کار می‌کرد . این دو مرد همچنین بر روی سایر ساختمان‌های مهم در اطراف مناطق تاریخی Dusit و Rattanakosin شهر بانگوک کار کردند .

بر خلاف اغلب پل‌های امروزی در بانکوک، جاده در اینجا گسترش‌یافته است و پل ابعاد اصلی خود را با فضای کمی برای عابران در مسیر باریک حفظ کرده‌است . کار بازسازی پل در سال 2014 روی پل انجام شد.

چگونه به پل گریان برسیم؟

اگر شما از کوه طلایی نزدیک ( وات Saket ) دیدن کنید یا در جهت دیگر به سمت تخت تخت تخت تخت یا مرمر Marble ( وات Benchamabophit ) بروید، یک جاذبه توریستی برای خود فراهم می‌کند . راحت‌ترین راه برای رسیدن به پل با حمل و نقل عمومی این است که تاکسی Khlong Saen Saep را به سمت غرب هدایت کند و در آخرین ایستگاه توقف کند . این غذا بستگی به این دارد که شما به کجا برسید، اما بین 10 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید . با این حال باید هشدار داد که این قایق‌ها برای قلب ضعیف نیستند . آن‌ها مدت زیادی صبر نمی‌کنند تا مسافر سوار شوند و بروند و وقتی سوار کشتی هستید، تنها زمانی که قایق در امتداد کانال حرکت می‌کند، می‌تواند تنها در اتاق ایستاده باشد . این حیوان داغ و بد بو است و ممکن است خود را در حالی پیدا کنید که پوشش‌های پلاستیکی را در اطراف خود نگه دارید تا از اسپری ضد آب محافظت کنید . اما یک جایگزین ارزان‌تر و more تر از گرفتن تاکسی است و می‌تواند راه خوبی برای مسافران مستقل باشد تا مناطق بانگوک را کشف کند.

انتشار: 30 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1

به "پل اشکها بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل اشکها بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید