چگونه در کروم 77 یک صفحه وب را برای دستگاه های دیگر ارسال کنیم؟

به گزارش مجله افتخار، نسخه جدیدی از مرورگر وب گوگل کروم منتشر شده است. کروم 77 دارای چند ویژگی تازه است. از جمله اینکه می توان صفحه اول جست وجوی کروم را کاملا سفارشی کرد ولی مهم ترین ویژگی، امکان ارسال تب یا صفحه وب به دستگاه های دیگر است.

چگونه در کروم 77 یک صفحه وب را برای دستگاه های دیگر ارسال کنیم؟

ویژگی اشتراک گذاری یک صفحه وب یا برگه باز شده با دستگاه های دیگر در کروم 77 به نام Send To Your Devices عرضه شده و اجازه می دهد یک صفحه وب را از روی موبایل با لپ تاپ یا برعکس و همین طور از روی لپ تاپ و موبایل با کامپیوتر رومیزی به اشتراک بگذارید.

این ویژگی برای مواقعی خوب است که یک صفحه وب را در گوشی موبایل باز نموده و مشغول بازدید یا خواندن متن آن بودید و اکنون می خواهید ادامه کار را روی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی دنبال کنید.

به طور برعکس، ممکن است مشغول خواندن مقاله ای روی لپ تاپ بوده ولی اکنون باید به بیرون از خانه و محل کار بروید. در کروم 77 دیگر نیازی نیست روی گوشی موبایل از ابتدا این صفحه وب را باز کنید بلکه سریعا می توانید از روی لپ تاپ برگه باز شده را برای گوشی خود ارسال کنید.

ارسال یک صفحه وب برای دستگا های دیگر در کروم 77

برای ارسال یک صفحه وب در کروم 77، باید مراحل ساده زیر را طی کنید:

1- در حالی که صفحه وب یا برگه مورد نظر را انتخاب کردید؛ وارد منوی اشتراک گذاری شده و دنبال گزینه Send To Your Devices بگردید و بعد روی آن ضربه بزنید. با زدن روی لینک صفحه وب در نوار آدرس و بعد زدن آیکون اشتراک گذاری، باز هم به این گزینه دسترسی پیدا خواهید کرد.

2- در فهرست باز شده، دستگاه مقصد را انتخاب کنید. همان دستگاهی که می خواهید برگه یا صفحه وب روی آن باز گردد. به محض انتخاب دستگاه، صفحه وب ارسال شده و یک اعلان مشاهده می کنید.

3- در دستگاه مقصد، اگر اکانت گوگل داشته باشید و در کروم وارد این اکانت گوگل شده باشید؛ یک پیام دریافت نموده و با زدن روی آن، برگه ارسال شده در مرورگر کروم باز می گردد. در iOS باید برنامه گوگل کروم را باز کنید تا این اعلان را مشاهده و با زدن روی آن، برگه باز گردد.

گوگل کروم 77 برای پلتفرم های ویندوز، اندروید، مک و آی او اس عرضه شده ولی ممکن است بعضی کاربران این به روزرسانی را دیرتر دریافت نمایند. گوگل می گوید ظرف یک هفته تمام کاربران در سراسر جهان می توانند گوگل کروم 77 را دریافت نمایند.

همان طور که اشاره شد؛ گوگل کروم 77 دارای چندین ویژگی جدید است. علاوه بر ویژگی Send To Your Devices، در بخش دانلود هم تغییراتی داده است تا کاربران ساده تر بتوانند به فایل های دانلود شده برحسب صفحه وب، ویدیو، عکس، صدا و غیره دسترسی پیدا نمایند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 367

به "چگونه در کروم 77 یک صفحه وب را برای دستگاه های دیگر ارسال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در کروم 77 یک صفحه وب را برای دستگاه های دیگر ارسال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید