کافه رستوران ایتالیایی ورنا

به گزارش مجله افتخار، این روزا کافه گردی و رستوران گردی و همینطور تست کردن غذاها و نوشیدنی های جورواجور یکی از تفریحات مردم به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران به حساب میاد. تهران از جمله شهرهاییه که تنوع زیاد کافه و رستورانش یکی از جاذبه های این شهر به شمار میاد و البته گاهی اوقات این تنوع انتخاب رو برامون سخت می کنه. یکی از این انتخاب ها که جز برترین ها به حساب میاد، کافه رستوران ایتالیایی ورنا هست.

کافه رستوران ایتالیایی ورنا

کافه رستوران ایتالیایی ورنا رو میشه یه رستوران خاص و منحصر به فرد معرفی کرد، چرا که مبلمان، دکوراسیون و طراحی داخلی اون حس یه رستوران ایتالیایی واقعی رو در شما ایجاد می کنه. علاوه بر این ورنا فضای باز هم برای پذیرایی از شما عزیزان داره که لذت بردن از طعم غذاهای بی نظیر این کافه رستوران رو چندین برابر می کنه و شما می تونین توی هر هوایی حتی هوای بارونی از غذا خوردن در این محوطه باز لذت ببرین. جالبه که بدونین در ورنا دو تم روز و شب وجود داره که فضای دلنشین تری رو بوجود میاره.

همونطور که از نامش مشخصه، غذاهایی که در این کافه رستوران سرو میشن، شامل غذاهای ایتالیایی میشن. اما خوبه که بدونین غذاهایی این رستوران با رستوران های ایتالیایی دیگه کاملا متفاوتن. شما در ورنا می تونین غذایی متفاوت به نام پیتزا برگر رو نوش جان کنین که برای اولین بار در ایران ارائه شده و اونو فقط در این کافه رستوران زیبا و مدرن میشه تست کرد. علاوه بر ظاهر فوق العاده غذاهای ورنا که عقل از هوش میبره، تمامی مواد اولیه این غذاها، کاملا تازه هستن و همون روز تهیه میشن. درضمن برعکس سایر رستوران های ایتالیایی، حجم غذاهای این کافه رستوران اونقدر زیاده که حتی می تونه دو نفر رو سیر کنه. یکی دیگه از حسن های کافه رستوران ورنا اینه که توی این رستوران شما هیچ گونه مالیات و حق سرویسی پرداخت نمی کنین.

همه چیز توی ورنا جوری برنامه ریزی شده که شما از بودن و غذا خوردن در این رستوران به معنای واقعی لذت ببرین، از طعم خوش غذاها گرفته تا محیط دنج و رفتار بی نظیر پرسنلش که باعث میشه بیشتر دلتون بخواد سفارش بدید. تازه برای اومدن به ورنا با مشکل جا پارک که یکی از بزرگترین معضل ها توی تهرانه، روبرو نیستین. راستی ورنا یه آفر ویژه هم واسه خانم های عزیز داره، این که می تونین با مراجعه در روزهای یک شنبه و سه شنبه، 30 درصد تخفیف بگیرین که پیشنهاد میشه از دستش ندین. و در آخر این که علاوه بر پیتزا برگر که یه غذای خاصه، تست کردن پیتزا ورنا و سالاد ورنا رو که پیشنهاد ویژه کافه رستوران ایتالیایی ورنا هستن رو فراموش نکنین.آدرس: پاسداران، بوستان نهم، پلاک 122 تلفن: 22585803اینستاگرام: verona.restaurant

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2142

به "کافه رستوران ایتالیایی ورنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رستوران ایتالیایی ورنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید