کونته: بازی مقابل سامپدوریا یک تجربه ارزشمند بود، وقتی در دقایق ابتدایی کارت می گیرید، باید خیلی احتیاط کنید

به گزارش مجله افتخار، آنتونیو کونته فزونی سخت تیمش در زمین سامپدوریا را یک تجربه مناسب ارزیابی کرد.

کونته: بازی مقابل سامپدوریا یک تجربه ارزشمند بود، وقتی در دقایق ابتدایی کارت می گیرید، باید خیلی احتیاط کنید

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته پس از کسب ششمین برتری متوالی در فصل جاری رقابت های سری A ایتالیا از تعویض های خودش و ایده های بازیکنان نرآتزوری تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر بعد از برتری 3 بر یک تیمش مقابل سامپدوریا گفت: از پیروزی راضی هستم. در چنین بازی هایی، وقتی با ایده های واضح حاضر شوید و موقعیت های زیادی خلق کنید، باید قبل از انتها بازی، پیروزی را قطعی کنید. پس از انتها نیمه اول ما تنها دو گل زده بودیم و باعث شدیم در آغاز نیمه دوم شرایط پیچیده بماند و پیروزی قطعی نشود. بازیکنان ما در کنترل بازی استثنایی بودند. تعویض های خوبی داشتیم و بازیکنان ذخیره به خوبی تعادل نبرد را نگه داشتند. ما به گل سوم رسیدیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. در آستانه رسیدن به برتری 3 بر صفر بودیم، اما به جای این اتفاق، یک اخراجی دادیم و چند دقیقه بعد سامپدوریا به گل رسید.

کونته همچنین خاطر نشان کرد: در این بازی خوش شانس بودیم. وقتی در دقایق ابتدایی بازی کارت زرد می گیرید، باید دقت کنید. در بازی قبلی، بارلا را بیرون کشیدم تا از این خطر دوری کنیم. او یک کارت داشت. می توان در بعضی موقعیت ها چنین کاری کرد، اما نه همیشه. تمام کاری که مربی می تواند انجام دهد، الزام تیم به احتیاط بیشتر است. این بازی، یک تجربه باارزش بود و به ما کمک می کند تا پخته شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 423

به "کونته: بازی مقابل سامپدوریا یک تجربه ارزشمند بود، وقتی در دقایق ابتدایی کارت می گیرید، باید خیلی احتیاط کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: بازی مقابل سامپدوریا یک تجربه ارزشمند بود، وقتی در دقایق ابتدایی کارت می گیرید، باید خیلی احتیاط کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید