2381 دانش آموز گلستانی محروم از آموزش مجازی

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: در حال حاضر 2381 دانش آموز گلستانی به خاطر نداشتن وسایل یاری آموزشی نظیر تبلت، از آموزش مجازی برخوردار نیستند که کوشش داریم با همکاری خیرین این احتیاج را مرتفع کنیم.

2381 دانش آموز گلستانی محروم از آموزش مجازی

هادی حق شناس امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش استان با اشاره به کوشش مجموعه آموزش وپرورش استان جهت رشد پوشش تحصیلی، اظهار کرد: 98.5 درصد دانش آموزان 5 تا 11 سال استان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و این رقم نسبت سال گذشته رشد داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس طرح ارتقای پوشش تحصیلی 3148 دانش آموز بازمانده از تحصیل بوده اند که با پیگیری های صورت گرفته 572 دانش آموز دوباره به کلاس های درس بازگشته اند و کوشش داریم با همراهی خانواده ها، آموزش وپرورش، نهادهای حمایتی و خیرین این رقم را به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان توضیح داد: اگرچه در سال قبل 6 درصد دانش آموزان استان به خدمات سخت افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری های آموزش وپرورش کاهش یافته و به یک درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، حق شناس بیان نمود: کم تحرکی و چاقی دانش آموزان موضوعی است که باید با استفاده از امکانات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری ها برطرف گردد و اگرچه 53 درصد کل مردم کشور دچار کم تحرکی هستند اما در مورد دانش آموزان این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می نماید.

وی گفت: صداوسیما باید در مورد عوارض چاقی و کم تحرکی بچه ها و نوجوانان اطلاع رسانی کند و همچنین اجرای طرح غربالگری کنترل وزن و چاقی دانش آموزان اقدامی ارزشمند است که می تواند زمینه تصمیم گیری لازم جهت بهبود شرایط آنان را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1284

به "2381 دانش آموز گلستانی محروم از آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2381 دانش آموز گلستانی محروم از آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید