AFC اسیر بازی های پشت پرده شده، تصمیم علیه ایرانی ها عجولانه بود

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی دوران آماده سازی نیم فصل را سپری می نماید که با لغو یک ملاقات آنها در لیگ برتر و دو ملاقات در لیگ قهرمانان آسیا، در یک بلاتکلیفی خاصی به سر می برد.

AFC اسیر بازی های پشت پرده شده، تصمیم علیه ایرانی ها عجولانه بود

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

در این خصوص افشین حاجی پور هافبک پیشین تیم آبی ها به خبرنگاران گفت: استقلال در طول تاریخش بالا و پایین زیاد داشته اما این بلاتکلیفی کم سابقه است. بنده خدا فرهاد مجیدی باید تیمش را برای کِی و برای کدام بازی آماده کند؟

وی اضافه کرد: وقفه بین دو بازی رسمی خیلی زیاد شده و این سرمربی را آزار می دهد. حفظ شرایط بدنی تیم برای مجیدی بسیار سخت است و امیدوارم با برنامه هایی که دارد در این راه پیروز باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد اتفاقاتی که منجر به سلب امتیاز میزبانی از ایران در آسیا شده توضیح داد: این تصمیم درست نیست و AFC باید منصفانه و بدون غرض به این موضوع نگاه کند نه این که اسیر لابی های پشت پرده ای گردد که بعضی کشورهای ذینفع و با نفوذ دستی در آتش آن دارند. این تصمیم عجولانه ای بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه ایران گرفت.

حاجی پور توضیح داد: تا به امروز این همه کشور خارجی در رشته های مختلف ورزشی به ایران آمده و رفته اند. مگر کوچک ترین اتفاقی برای کسی افتاده که AFC اینطور عجولانه در مورد موضوعی به این مهمی نظر داد؟ فوتبال ایران نگین آسیا است و هیچ کشوری در آسیا مثل تیم های ایرانی طرفدار ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نباید این تماشاگران را از فوتبال آسیا بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 725

به "AFC اسیر بازی های پشت پرده شده، تصمیم علیه ایرانی ها عجولانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC اسیر بازی های پشت پرده شده، تصمیم علیه ایرانی ها عجولانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید