آیا الهام حمیدی مدل لباس های اسلامی شد؟

به گزارش مجله افتخار، در حقیقت تصویر منتشر شده از الهام حمیدی در رابطه با مدل شدن لباس های اسلامی، نخستین بار فروردین سال 1399 انتشار یافت و اکنون به نظر می رسد که این دسته از سایت ها و رسانه های داخلی صرفا برای ایجاد شایعه و افزایش بازدید دست به نشر دوباره این تصویر زده اند.

آیا الهام حمیدی مدل لباس های اسلامی شد؟

خبرنگاران | به تازگی تصویری از الهام حمیدی در شبکه های اجتماعی و بعضی رسانه ها داخلی منتشر شده است و در رابطه با آن ادعای مدل شدن الهام حمیدی در حوزه لباس های اسلامی مطرح شده است. اما آنالیز ها نشان می دهد که این تصویر مربوط به مدت ها قبل است و ادعای مدل شدن او صحت ندارد.

به گزارش خبرنگاران ، در حقیقت تصویر منتشر شده از الهام حمیدی، نخستین بار فروردین سال 1399 انتشار یافت و اکنون به نظر می رسد که این دسته از سایت ها و رسانه های داخلی صرفا برای ایجاد شایعه و افزایش بازدید دست به نشر دوباره این تصویر زده اند.

اما با همه این حواشی، الهام حمیدی هنوز به شایعه مدل شدن اش واکنشی نشان نداده است.

الهام حمیدی 44 ساله، نخستین بار با مجموعه تلویزیونی از یاد رفته ها در سال 78 وارد دنیای بازیگری شد و با سریال مسافری از هند به معروفیت رسید. اما اوج معروفیت او به سریال تلویزیونی یوسف پیامبر بر می شود. جایی که الهام حمیدی نقش آسنات همسر یوسف پیامبر را بازی کرد و توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم تر از قبل کند.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2130

به "آیا الهام حمیدی مدل لباس های اسلامی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا الهام حمیدی مدل لباس های اسلامی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید