ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار

به گزارش مجله افتخار، شرکتهای ال جی و سامسونگ دو شرکت با آوازه ای چندین ساله و فراوری کننده لوازم خانگی و از جمله تلویزیون با بهترین کیفیت ها هستند. همانگونه که شاهد آن هستیم تلویزیون های این دو برند در سطرهای نخست جداول رقابت جا خوش نموده اند و هر سال نیز با معرفی فناوریهای جدید به محبوبیت خود در میان کاربران این محصولات می افزایند.

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام وب سایت تی وی خرید، عرضه تلویزیون های سامسونگ و ال جی در سال 2021 دلیلی بر رجحان قطعی آنها بر محصولات قدیمی تر نیست. اگر چه هر کدام از دو شرکت محصولات جدید با فناوری های جدیدتر عرضه بازار کرده اند اما با مقایسه فنی آنها با تلویزیونهای 2020 و حتی 2019 می توان به این نکته پی برد.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ

تلویزیونهای کیولد (QLED) سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تلویزیونهای این شرکت به شمار می آیند. تلویزیون کیولد Q6F سامسونگ یکی از مدلهای 2018 این شرکت است که همچنان با عرضه تلویزیونهای جدیدتر کیولد، هنوز در سطور اول تلویزیونهای پرفروش بازار واقع شده است. این تلویزیون کیولد با ارائه تصاویر 4K و کاملا منطبق بر استانداردهای امروزی، صندلی خود را همچنان حفظ کرده است و از قیمت پایین تری هم نسبت به هم رده های 2020 و 2021 خود برخوردار است.

ارزانترین تلویزیون ال جی

تلویزیونهای ال جی را در حالت کلی می توان از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب به حساب آورد و دلیل این امر هم رکوردزنی فروش تلویزیون ال جی در بازار است. اما باز با این وجود هم اگر اندکی بیشتر کنجکاو شویم، در میان تلویزیونهای ال جی هم به مدلهایی خواهیم خورد که علاوه بر اینکه از بهترین فناوری های ال جی بهره می برند، دارای قیمتهای بسیار پایین تری هم هستند. نمونه هایی از تلویزیونهای ال جی که با وجود گذشت دو سال از فراوری آنها، یکی از پرفروش ترین تلویزیونهای بازار بوده اند، تلویزیون SM8100، تلویزیون SM8600 و تلویزیون SM9000 می باشد که هر سه مورد جزو نخستین تلویزیونهای نانوسل ال جی هستند که به بازار ایران راه یافتند و تا به امروز هم ابهت خود را به همراه قیمت پایین حفظ کرده اند.

دو شرکت ال جی و سامسونگ چندین سال است که با ارائه محصولات خود با مناسب­ترین قیمتها و بهترین کیفیت، فعالیتهای خود را هر روز بیشتر می­ نمایند. دلیل مناسب بودن قیمت تلویزیونهای این دو برند را نمی توان برای جذب مخاطب پنداشت؛ زیرا سابقه درخشان آنها نشان از ارائه کیفیت والا برای مناسبتهای روزمره دارد.

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ دارید، پیشنهاد می کنیم تلویزیون کیولد Q6F را حتما مدنظر داشته باشید. اگر هم می خواهید با خرید تلویزیون ال جی کیفیت خارق العاده تلویزیون نانوسل را تجربه کنید، تلویزیونهای نانوسل SM8100، SM8600 و SM9000 را نباید فراموش کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1573

به "ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید