4 مقصد گردشگری مورد علاقه گیاه خواران

به گزارش مجله افتخار، مقاصد گردشگری مورد علاقه گیاه خواران

آیا گیاه خوارهستید و در پی شهری می شد تا با خیال راحت در رستوران ها غذا بخورید و نگرانی ای بابت حفظ رژیم خود نداشته باشید؟ نگران نباشید! رژیم گیاه خواری با محبوبیت هایی که در سال های اخیر پیدا نموده زندگی را برای گردشگران گیاه خوار آسان تر نموده است. الان دیگر می توانید مقاصد گردشگری ای را پیدا کنید که کاملا مطابق میل گیاهخواران هستند و غذای مناسبی را برای مهمانان گیاه خوار خود تدارک می بینند. سازمان آمریکایی حامی حقوق جانوران، سال 2016 را سال وگان نامیده بود و به همین علت در غذاهای وگان سراسر دنیا تحول و نوآوری هایی ایجاد شد و رستوران های انحصاری وگان در نقاط مختلف دنیا تاسیس شدند. می خواهیم شهرهای مورد علاقه گیاه خواران را به شما معرفی کنیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

4 مقصد گردشگری مورد علاقه گیاه خواران

سنگاپور

روزهایی که مردم فکر می کردند غذای بدون گوشت غذای خوبی نیست تمام شده است. از وقتی که رژیم غذایی گیاهخواری در بین مردم محبوبیت پیدا کرد سنگاپور تبدیل به مقصد گردشگری کاملی برای افرادی با این رژیم شده است. در جاهایی مثل خیابان Keong Saik و خیابان Race Cource پر از رستوران های گیاهخواری است که در آن ها از مواد غذایی تازه و با کیفیت استفاده می گردد. از محبوب ترین غذاهای گیاهی که در این کشور سرو می گردد نان های ارگانیک است که داخل آن ها با شامی کباب های گیاهی سویا و سس های خوشمزه پر شده است. در کافه سلیویشن (salivation) که از کافه های گیاهی غربی در خیابان Race Course است پیتزاها و برگرهای خوشمزه گیاهی سرو می گردد، در فروشگاه های سنگاپور هم غذاهای آماده گیاهی زیادی به فروش می رسد.

چیانگ مای، تایلند

اگرغذاهای مقرون به صرفه تایلندی و جنوب هند را دوست دارید به چیانگ مای سفر کنید. چیانگ مای از دیگر مقاصد گردشگری محبوب در جنوب شرق آسیا است و با غذاهای متنوع گیاهی خود محلی مناسب برای گردشگران با رژیم غذایی گیاه خواری است. برای پیدا کردن برترین رستوران های گیاه خواری این شهر به خیابان Nimmanhaemin، خیابان Moon Miang، خیابان Bumrungrad و خیابان Wualia بروید. در این رستوران ها می توانید سالاد گل موز، نودل با سس فلفل و سبزیجات سفارش دهید که بسیار خوشمزه هستند.

تایپه، تایوان

تایپه مرکز تایوان از دیگر مقاصد گردشگری محبوب گیاه خواران است و امتحان غذاهای گیاهی اینجا تجربه خوشایندی برای همه گردشگرانی است که به این شهر سفر می نمایند. وقتی صحبت از تنوع غذایی در این شهر باشد تایپه برای مهمانان، غذاهای گیاهی هیجان انگیزی مثل نودل اودون، توفوی کنجد، و غذاهای برنجی مختلفی دارد. معلوم است که شهر شلوغ تایپه که به عبادتگاه ها و بازارهای شلوغ معروف است پر از رستوران های گیاه خواری است. از قلم نیاندازید که حتما نان های وافل که با شیر بادام درست می شوند و ساندویچ هایی که با سبزیجات تهیه می شوند را امتحان کنید، این غذاها به راحتی در بسیاری از رستوران های شهر پیدا می شوند. وقتی در سطح شهر در حال گشت و گذار هستید مغازه های کوچکی را می بینید که به صورت خانوادگی اداره می شوند و در آن ها فقط غذاهای گیاهی فروخته می گردد.

برلین، آلمان

در برلین، مرکز آلمان رستورانها و کافه های زیادی را پیدا می کنید که در آن ها غذاهای مخصوص گیاه خواران درست می گردد. در این رستوران ها نان ها، سالادها و سوپ های کاملا گیاهی سرو می گردد و تنوع منوی غذایی آن ها بیشتر شامل انواع سالادها، آب میوه ها و غذاهایی است که با شیرهای گیاهی تهیه می شوند.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1965

به "4 مقصد گردشگری مورد علاقه گیاه خواران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مقصد گردشگری مورد علاقه گیاه خواران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید