تور آلمان: استقبال سرکنسولگری ایران در فرانکفورت از تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش مجله افتخار، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از تیم ملی کشتی آزاد در راه بازگشت به ایران استقبال کرد.

تور آلمان: استقبال سرکنسولگری ایران در فرانکفورت از تیم ملی کشتی آزاد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز در مسابقات دنیای کشتی آزاد 2021، ظهر امروز اسلو نروژ را به مقصد فرانکفورت آلمان ترک کرد تا از این طریق به ایران بازگردد. پس از حضور تیم ملی کشتی آزاد در فرودگاه فرانکفورت، مهدی باباکاظمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه حبیب میرواحدی از کشتی گیران سابق ایران به فرودگاه رفتند و از ملی پوشان کشتی آزاد استقبال کردند.

بعلاوه تیم ملی کشتی آزاد در فاصله بین دو پرواز، نهار را مهمان کنسولگری ایران در فرانکفورت بود و هدایایی هم به ملی پوشان اهدا شد و سپس کشتی گیران با پرواز 14:20، فرانکفورت را به مقصد ایران ترک کردند.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2021 در نروژ، تیم ملی کشتی آزاد ایران با 3 طلای حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع، 3 نقره علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی و یک مدال برنز مجتبی گلیج، با مجموع 162 امتیاز بر سکوی سوم دنیا ایستاد.

روسیه با 3 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز و مجموع 173 امتیاز قهرمان شد و آمریکا هم با 3 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز و مجموع 168 امتیاز نایب قهرمان شد.

ایران، آمریکا و روسیه هر کدام 3 مدال طلا بدست آوردند و دیگر مدال طلای این رقابت ها از آن لهستان در وزن 70 کیلوگرم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1777

به "تور آلمان: استقبال سرکنسولگری ایران در فرانکفورت از تیم ملی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: استقبال سرکنسولگری ایران در فرانکفورت از تیم ملی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید