افتتاح نمایشگاه کاملاً مجازی ال جی ، چشم انداز خانه ای یکپارچه و تکامل یافته در غرفه آنلاین IFA

به گزارش مجله افتخار، در نمایشگاه تجاری IFA سال جاری، ال جی الکترونیکس چشم انداز خود برای خانه ایده آلی را به نمایش می گذارد که آسایش و راحتی حداکثری را برای خانواده ها و افرادی فراهم می آورد که بیشتر وقتشان را در منزل سپری می نمایند. طی ماه سپتامبر ال جی با اولین نمایشگاه مجازی خود تجربه ای باورپذیری را خلق می نماید که با سناریوهایی از زندگی واقعی کامل شده و چگونگی ساخت خانه ای کارآمدتر، مقبول تر و با آسایش بیشتر را به نمایش می گذارد.

افتتاح نمایشگاه کاملاً مجازی ال جی ، چشم انداز خانه ای یکپارچه و تکامل یافته در غرفه آنلاین IFA

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با تم تجربه کاملا متفاوت ال جی یا Experience LG Like Never Before، بازسازی واقع گرایانه سالن هجده مجموعه نمایشگاهی Messe Berlin به بازدیدنمایندگان این شانس را می دهد که از خانه امن و راحتشان در میان جدیدترین ابتکارات و ابداعات این شرکت به جستجو بپردازند. با ورود به نمایشگاه آنلاین ال جی، بازدیدنمایندگان می توانند روی کاناپه لم داده و از تور مجازی همراه باراهنمای مجازی متبحر لذت ببرند یا اینکه با مشاهده آموزش شیوه جستجو در غرفه و استفاده از Mini Map، خودشان دست به کاوش بزنند. همچنین میهمانان می توانند با کلیک روی هر محصول آن را از نزدیک مشاهده نموده یا مشخصات فنی و قابلیت های آن را ببینند.

این نمایشگاه توسط شرکت Unity Technologies شعبه کره و با استفاده از موتور Unity طراحی شده که پیشرفته ترین پلتفرم در دنیا برای ایجاد و استفاده از محتوای تعاملی سه بعدی بلادرنگ (RT3D) است. این موتور مجموعه جامعی از راه کارهای نرم افزاری برای خلق، اجرا و کسب درآمد از محتوای تعاملی دو و سه بعدی بلادرنگ بر روی موبایل ها، تبلت ها، کامپیوترها، کنسول های بازی و ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را فراهم آورده است...

گل سرسبد این نمایشگاه دیجیتال هم OLED New Wave است که به یاری مجموعه ای از نمایشگرهای معطف و برای به تصویر کشیدن کیفیت تصویر بی همتای LG OLED خلق شده است. این طراحی طی نمایشگاه CES لاس وگاس در ابتدای سال جای با به تصویر کشیدن شکل و فرم منحصربه فرد OLED های ال جی، بازدیدنمایندگان فراوانی را مجذوب خود ساخت. بازدیدنمایندگان می توانند در Home Cinema Zone از سرگرمی های خانگی ال جی لذت برده و کیفیت تصویر و صدای خارق العاده تلویزیون های OLED ال جی را تجربه نمایند، یا اینکه در Gaming Zone با محیط بازی ایده ال و فراگیر این نمایشگرها سرگرم شوند. Sports Bar مجازی هم برای لذت مشاهده محتوای ورزشی بهینه شده و در Lifestyle Zone نیز بازدیدنمایندگان قلمرو گسترده امکانات فراهم شده توسط OLED ال جی، از Wallpaper تا Gallery و Rollable را تجربه می نمایند.

تجربه دیداری در مناطق مختلف سرگرمی های خانگی به گونه ای طراحی شده که ویژگی های چهارگانه تلویزیون OLED یا همان 4S را برجسته سازد: شارپ، سریع، روان و باریک (sharp, swift, smooth and slim). تکنولوژی مجازی به میهمانان اجازه می دهد که با تماشای جزئیات خارق العاده یک شب پرستاره، نمایشگرهای خود-نورده ال جی را با تلویزیون های LED LCD مرسوم بازار مقایسه نمایند. سپس به لطف تکنولوژی Meridian Audio بازدیدنمایندگان از صدای غنی و سه بعدی تولیدشده توسط ساندبارها و اسپیکرهای پیشرفته ال جی لذت می برند.

گستره جامع لوازم خانگی هوشمند و سرویس های یکپارچه ال جی در هفت زون مجزا قابل مشاهده هستند. این هفت زون به صورت موضوعی حول محورهای سلامت، بهداشت و آسایش تقسیم بندی شده و به درستی شعار Reimagine Your Life @ Home یا باز تصور زندگی در خانه برای آن ها انتخاب شده است. ال جی در این زون ها نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از تکنولوژی خانه را تسلی بخش و بهداشتی تر کرد. تکنولوژی ال جی چگونگی بهبود هوای تنفسی، اطمینان از بهداشت ظروف و البسه، ایجاد شیوه های سالم تر و ساده تر آشپزی و تأمین خدمات پس از فروش فعال و اختصاصی را به تصویر می کشد.

در بخش ارائه AI Connect Air Care Mode بازدیدنمایندگان می توانند حظ و آسایش کار با لوازم خانگی متصل به هم را به شکلی تجربه نمایند که گذران زندگی در خانه را بسیار ساده تر می سازد. در بخش Laundry & Styling Room بازدیدنمایندگان جدیدترین سری ماشین های لباسشویی ال جی، همچون LG WashTower را مشاهده می نمایند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی عملکرد شستشوی بهینه ای را فراهم می آورد. بخش Prep Station & Dining Room جایی است که میهمانان در محیطی شبیه سازی شده، اسکن مواد غذایی توسط لوازم خانگی هوشمند ال جی برای تهیه وعده های غذایی عالی و شیوه آشپزی راحت تر با برنامه ریزی و تفکر کمتر، به یاری AI Connect Cooking Mode را تجربه می نمایند. علاوه بر این بازدیدنمایندگان دامنه وسیعی از راهکارهای Proactive Customer Care را مشاهده می نمایند؛ که با استفاده از هوش مصنوعی ال جی قبل از وقوع مسائل احتمالی در لوازم خانگی، مصرف نماینده از آن مطلع شده و هنگام احتیاج به فرایند تعمیرات کار با سرعت بیشتری انجام می گردد. خدمات مشتریان فعال ال جی همچنین نکات و ترفندهای مفید برای نگهداری و استفاده بهینه از لوازم خانگی در بهترین شرایط کارایی را در اختیار مصرف نماینده قرار می دهد.

میهمانان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.lg.com/global/exhibition/main.jsp یا نصب اپلیکیشن تعاملی LG Virtual Studio روی ابزارهای اندروید یا iOS خود، نمایشگاه IFA ال جی را به شکل کاملاً مجازی تجربه نمایند.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1097

به "افتتاح نمایشگاه کاملاً مجازی ال جی ، چشم انداز خانه ای یکپارچه و تکامل یافته در غرفه آنلاین IFA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه کاملاً مجازی ال جی ، چشم انداز خانه ای یکپارچه و تکامل یافته در غرفه آنلاین IFA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید