ال جی برنامه ای ویژه برای کاربران عشق عکاسی دارد

به گزارش مجله افتخار، ال جی کاربران عاشق عکس و فیلم را شگفت زده می نماید. این کار با ارائه قابلیت هایی تازه در موبایل های این شرکت میسر می گردد.

ال جی برنامه ای ویژه برای کاربران عشق عکاسی دارد

در حالی که هنوز یک روز به رونمایی از موبایل وی 40 تینکیو به جای مانده، ال جی بعضی از ویژگی های مجذوب نماینده آن را معرفی نموده که شامل تصاویر سینماگراف می گردد.

سینماگراف چیزی مابین عکس و ویدیو است که در آن قسمت عمده عکس ثابت بوده و بعضی قسمت ها دارای حرکاتی محدود و تکرار شونده هستند. تصاویر سینماگراف با فرمت های ویدئویی ساخته شده و افکت ها و اکشن های ساده ولی تاثیرگذار و شگفت انگیز به وجود می آورند. خروجی سینماگراف جالب است اما به مجموعه ای از تصاویر و ویدیوها احتیاج داشته و کاری زمانبر است، با این حال به لطف قابلیت Cine Shot الجی، این تصاویر تنها در چند ثانیه فراوری می شوند.Cine Shot یکی از هایلات های سیستم دوربین وی 40 است که قرار است در جریان رونمایی این موبایل، چشم ها را به خود خیره نمایند، هرچند به نظر می رسد در این بین انگیزه رقابت با تصاویر لایو اپل نیز بی تاثیر نبوده است.

علی رغم مجذوب نمایندهیت های ظاهری این تصاویر، حرکت اشتباهی دست کاربر می تواند همه چیر را خراب کند. حتی اگر انگشتان کاربر سایزی غیرعادی داشته باشد نیز ممکن است تصویر دلخواه فراوری نگردد. برای مثال این تصویر را ببینید که چنگی به دل نمی زند.

برای تهیه این دسته از تصاویر پس از ثبت ویدیویی 3 ثانیه ای، سیستم نمایی متحرک را به شما نشان می دهد. انتخاب نواحی متحرک بر عهده کاربر است و در ادامه سیستم به صورت اتوماتیک بخش های دیگر را ثابت نموده و خروجی را فراوری می نماید.

Cine Shot خروجی را در قالب فایل ویدیویی MP4 فراوری می نماید اما می توان آنرا به گیف هم تبدیل کرد. کمپانی کره ای امیدوار است با ارائه قابلیت هایی از این دست و تعبیه پنج دوربین در وی 40 تینکیو بار دیگر نگاه کاربران دنیای موبایل را به سوی خود بکشاند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2134

به "ال جی برنامه ای ویژه برای کاربران عشق عکاسی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی برنامه ای ویژه برای کاربران عشق عکاسی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید