امیر سیاری: تمامی نیازمندی های ارتش در داخل کشور فراوری می گردد، بیمارستان های آجا در خدمت مقابله با کرونا

به گزارش مجله افتخار، معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: افتخار ما این است که امروز تمام تعمیرات نرم و سخت افزاری توسط نیروهای خودمان انجام می گردد و این از برکات انقلاب اسلامی است؛ امروز دست احتیاج به سوی هیچ کشوری دراز نمی کنیم.

امیر سیاری: تمامی نیازمندی های ارتش در داخل کشور فراوری می گردد، بیمارستان های آجا در خدمت مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ نماینده ارتش صبح امروز در جریان بازدید از صنایع شهید زرهرن نزاجا در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا هدف ما از بازدید این بود که توانمندی و تخصص نیروهای این مرکز در حوزه مقابله با کرونا را مورد ارزیابی قرار داده و میزان فراوریات مواد ضد عفونی نماینده و ماسک در این مرکز را مورد بازدید قرار دهیم تا برای آینده آمادگی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در این مرکز انواع محلول ضد عفونی و ماسک فراوری می گردد و این مرکز می تواند علاوه بر تأمین احتیاجمندی نیروی زمینی احتیاج سایر نیروهای ارتش و سایر نیروهای مسلح را تأمین کند و هرجایی که در کشور لازم باشد بنا به تدبیر قرارگاه امام رضا(ع) ستادکل و یا ستاد ارتش یاری کند.

معاون هماهنگ نماینده ارتش ادامه داد: فراوری ماسک جزو ماموریت های مرکز شهید زرهرن نیست اما با استفاده از ظرفیت خالی که داشتند و بهره گیری از توانمندی های این مرکز و دستگاه های پیشرفته ظرفیت خوبی برای فراوری ماسک با کیفیت استاندارد در این مرکز ایجاد شده است.

معاون هماهنگ نماینده ارتش توضیح داد: امروز همچنین بازدیدی از مرکز قطعه سازی صنایع شهید زرهرن داشتیم. به لطف خدا در این بخش هم قطعات مورد احتیاج در نیروی زمینی ارتش با تیراژ بالا در حال فراوری است. البته توجه به قطعه سازی یکی از تدابیر فرمانده کل قوا است.

امیر سیاری با بیان اینکه ما امروز در ارتش تانک، نفربر، سامانه های پدافند هوایی و انواع شناورهای دریایی و هواپیما فراوری می کنیم، گفت: این اقدامات در راستای همان دستوراتی است که برای قطع وابستگی بتوانیم فراوریاتمان را بجایی برسانیم که احتیاجمندی هایمان را جوابگو باشیم.

وی عنوان نمود: با توجه به شعار سال که جهش فراوری است امروز مشاهده کردیم که در این مرکز جهش فراوری به خوبی در حال اجراست و قطعات در تیراژ بالا و با کیفیت خوب در حال فراوری هستند. این مرکز همچنین برای بسیاری از شرکت های غیر نظامی هم قطعات فراوری می نمایند تا وابستگی آنها کاهش یابد.

معاون هماهنگ نماینده ارتش ادامه داد: پیش از انقلاب مغز متفکر تعمیرات اساسی نیروهای خارجی بودند اما افتخار ما این است که تمام تعمیرات نرم و سخت افزاری امروز توسط نیروهای خودمان انجام می گردد و این از برکات انقلاب است؛ امروز دست احتیاج به سوی هیچ کشوری دراز نمی کنیم.

امیر سیاری با بیان اینکه استفاده از تجهیزات ساخت داخل یکی از مولفه های توان بازدارندگی است، گفت: ما امروز در ارتش چیزی نداریم که در خارج از کشور فراوری گردد و درصد خیلی بالایی از تجهیزات ارتش فراوری داخل هستند.

وی همچنین در باره همکاری با وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا گفت: در دور جدید شیوع بیماری کرونا نامه ای برای وزیر بهداشت نوشتیم و گفتیم که مانند قبل تمام نیروها و بیمارستان های ارتش در خدمت مقابله با کرونا هستند. امروز هم بیش از 12 هزار از نیروهای ارتش درگیر مقابله با بیماری کرونا می باشند. در دور قبل توانستیم بیماری را در پادگان ها به خوبی کنترل کنیم و از این ناحیه در برطرف آلودگی شهرها یاری خوبی انجام دهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1083

به "امیر سیاری: تمامی نیازمندی های ارتش در داخل کشور فراوری می گردد، بیمارستان های آجا در خدمت مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سیاری: تمامی نیازمندی های ارتش در داخل کشور فراوری می گردد، بیمارستان های آجا در خدمت مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید