انتشار 2 رمان ترجمه برای نوجوانان

به گزارش مجله افتخار، ترجمه رمان ملکه تِرا نوشته برام استوکر از مجموعه کلاسیک های خواندنی به همراه نوری زیر دریاچه (اسکارلت و ایوی به تازگی برای نوجوانان منتشر گردیده است.

انتشار 2 رمان ترجمه برای نوجوانان

به گزارش خبرنگاران، کتاب ملکه تِرا نوشته برام استوکر با ترجمه محمدرضا ملکی در 448 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 37هزار تومان در نشر پیدایش منتشر گردیده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: بعد از دراکولا، کتاب حاضر شاید زیباترین اثر برام استوکر در ژانر وحشت عاشقانه باشد.

مارگارت تری لاونی در بدو تولد، مادرش را از دست داد و از همان هنگام دور از پدرش زندگی کرد و بزرگ شد. او به تازگی نزد پدر ثروتمندش برگشته و با او زندگی می نماید. هنور مدت زیادی از اقامت مارگارت در خانه مجلل پدرش نگذشته که اتفاقاتی عجیب و غریب رخ می دهد. اتفاقاتی که توجیه علمی ندارد. در همین اثنا ماجرای عاشقانه ای نیز شروع می گردد که گویی با برنامه ها و نیات یک ملکه مصری (ترا) که هزاران سال پیش می زیسته و حالا بدن مومیایی گردیده اش یکی از صدها عتیقه موجود در خانه است، بی ارتباط نیست.

همچنین کتاب نوری زیر دریاچه (اسکارلت و آیوی) نوشته سوفی کلورلی با ترجمه شهره نوصالحی در 308 صفحه با شمارگان 500 و بهای 25هزار تومان در نشر یادگردیده عرضه گردیده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: سرگردان در جنگل گل آلود، در میان جمجمه های حیوانات، داسان پررمز و رازی شروع می گردد.

تابستان است و بعد از اتفاقات تکان دهنده ترم قبل، خانم نایت خبر خوشی برای دخترها دارد: سفری دلپذیر به کنار دریاچه و اقامت در هتل قدیمی سایه کاج.

اما هتلی قدیمی و دریاچه رازهای بسیاری دارند؛ شب وقتی که زنگ های کلیسا به صدا در می آید و نورهای مرموزی عمق دریاچه را روشن می نماید، حادثه های مرموزی مهمان های هتل را نگران می نماید، به نظر می رسد خطری جدی در کمین دخترهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 26

به "انتشار 2 رمان ترجمه برای نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار 2 رمان ترجمه برای نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید