انسداد راستا دسترسی به کمپ کویری شهداد بر اثر طغیان رودخانه های فصلی

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از مسدود شدن جهت دسترسی به کمپ کویری و دریاچه بیابان لوت (شهداد) اطلاع داد.

انسداد راستا دسترسی به کمپ کویری شهداد بر اثر طغیان رودخانه های فصلی

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه بارندگی های اخیر به زیرساخت های گردشگری بخش شهداد خسارت وارد نموده است، اظهار کرد:راستا کمپ کویری و دریاچه لوت (شهداد) به دلیل این بارندگی ها و طغیان رودخانه های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

او با بیان اینکه راستا دسترسی به کمپ کویری شهداد راستا مستقیم جایگزین ندارد، اضافه نمود:از مردم درخواست می گردد به دلیل نبود ایمنی لازم از توقف و تردد در راستاهای مذکور جلوگیری نمایند.

فعالی توضیح داد:تعدادی از بناهای بخش شهداد همچون کاروانسرای شفیع آباد و کاروانسرای ده سیف نیز دچار آسیب های جزیی شده اند و نمای این بناهای احتیاج به مرمت دارد.

او با بیان این که منطقه شهداد دارای 34 اقامتگاه بوم گردی است که بیشتر آنها با مصالح بومی راه اندازی شده اند، توضیح داد:بارندگی های اخیر به این اقامتگاه ها خسارت وارد نموده است که باید مورد بهسازی قرار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت:بخش شهداد دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که هر گردشگری را به سوی خود سوق می دهد و امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا میزبان گردشگران و علاقه مندان به منطقه ثبت جهانی بیابان لوت در شهداد باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 809

به "انسداد راستا دسترسی به کمپ کویری شهداد بر اثر طغیان رودخانه های فصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد راستا دسترسی به کمپ کویری شهداد بر اثر طغیان رودخانه های فصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید