انگلیس به اتباع خود درباره سفر به خارج از کشور هشدار داد

به گزارش مجله افتخار، وزیر خارجه انگلیس گفت با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، اتباع انگلیس جز در موارد ضروری نباید به سفرهای خارجی بروند.

انگلیس به اتباع خود درباره سفر به خارج از کشور هشدار داد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل خبرنگاران، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس روز سه شنبه به اتباع این کشور توصیه کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا جدید (کووید-19)، تا دستکم یک ماه آینده به سفر های بین المللی نپردازند.

راب که در مجلس انگلیس در خصوص فعالیت های انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا صحبت می کرد، گفت: همراستا با تدابیر داخلی که روز گذشته از سوی نخست وزیر اعلام شد و با توجه به شرایط دائما متغیر بین المللی، امروز را در توصیه نامه مسافرتی وزارت خارجه اعلام می کنم.

وی اضافه کرد: آقای رئیس! مسافران انگلیسی که امروز به خارج از کشور سفر می نمایند، با مسدود بودن بسیاری از مرزها و تدابیر امنیتی در بسیاری از کشومرها روبر هستند. وزارت خارجه همیشه ایمنی و امنیت اتباع بریتانیا را مد نظر قرار می دهد. به همین منظور، من در تصیمی که از همین الان اجرایی است، اتباع بریتانیا را از سفرهای غیرضروری به سرتاسر دنیا بر حذر می دارم. این تصمیم فعلا برای یک دوره 30 روزه است و قطعا به صورت مداوم مورد آنالیز قرار می گیرد.

با وجود آنکه تا به امروز دستکم 1543 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و بیش از 50 تن هم به همین دلیل در این کشور جان خود را از دست داده اند، دولت انگلیس رویه ای متفاوت از دیگر کشورها پیش گرفته و فعلا از تعطیل کردن مراکز عمومی و آموزشی خودداری نموده است. لندن مدعی است باید بخش بزرگی از مردم به این ویروس مبتلا شوند تا یک مقاومت همه گیر در برابر این ویروس ایجاد گردد. این سیاست با نقدها گسترده ای از سوی رسانه ها و افکار عمومی انگلیس روبرو شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 838

به "انگلیس به اتباع خود درباره سفر به خارج از کشور هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به اتباع خود درباره سفر به خارج از کشور هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید