ایتالیا یک سوم مرگ های ناشی از کووید-19 را به خود اختصاص داده است

به گزارش مجله افتخار، ایتالیا روز سه شنبه 345 مورد جدید مرگ ناشی از بیماری کووید-19 را گزارش کرد و اکنون ایتالیا تقریبا یک سوم مرگ های ناشی از این شیوع در دنیا را به خود اختصاص داده است.

ایتالیا یک سوم مرگ های ناشی از کووید-19 را به خود اختصاص داده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز شمار کل تلفات ناشی از کووید-19 در ایتالیا اکنون به بیش از 2500 مورد و شمار کل مرگ های ناشی از این شیوع که کانون ان از چین به اروپا تغییر مکان داده است به حدود 7800 مورد رسیده است.

هانس هنری کلوگ، رئیس منطقه اروای سازمان دنیای بهداشت در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه گفت که اکنون 152 کشور دچار شیوع کووید-19 شده اند و واقعیت جدیدی برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا ایجاد شده است.

او گفت: اروپا کانون شیوع نخستین پاندمی کروناویروس است و هر کشوری در آن بدون استثنا باید قوی ترین اقداماتشان را برای کند کردن سرعت انتشار ویروس انجام دهد. این قوی ترین اقدامات باید شامل فعالیت در سطح اجتماع باشد. دیگر این گفته که شرایط مایه نگرانی من نیست، قابل قبول نیست.

سازمان حفاظت مدنی ایتالیا روز سه شنبه 3500 مورد جدید بیماری را در این کشور را گزارش کرد و اعلام نمود تخت های مراقبت های ویژه در شهر برگامو در منطقه کرونا زده لومباردی در شمال این کشور کاملا پرشده اند.

ایتالیا که دومین جمعیت سالمند دنیا را پس از ژاپن دارد، با شیوع ویروسی که به نظر می رسد برای سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای مرگبارتر باشد، غافلگیر شده است. همه این کشور در قرنطینه کامل قرار گرفته است، اما این اقدام تا به حال نتوانسته است مانع موج عفونت های جدید گردد.

  • درس هایی که باید از شیوع و تلفات بالای کووید-19 در ایتالیا گرفت

فرانسه نیز روز سه شنبه به کشور همسایه اش اسپانیا پیوست، قرنطینه عمومی در کشور را برقرار کرد.

بریتانیا که در مدت 24 ساعت 400 مورد جدید را گزارش نموده است، از شهروندانش خواست فاصله گیری اجتماعی را رعایت نمایند و از کافه ها، باشگاه ها و رستوران ها دور بمانند. اما در بریتانیا برخلاف سایر کشورهای اروپایی این مکان های عمومی باز مانده اند.

بریتانیا روز سه شنبه اعلام نمود برای حفاظت از کسب وکارها در این کشور از خطر ورشکستگی یک بسته قرض و اعتبار 360 میلیارد یورویی را در نظر گرفته است و اسپانیا نیز بسته اقتصادی 200 میلیارد یورویی خود برای این منظور اعلام نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 837

به "ایتالیا یک سوم مرگ های ناشی از کووید-19 را به خود اختصاص داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا یک سوم مرگ های ناشی از کووید-19 را به خود اختصاص داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید