اینفانتینو: فوتبال در دنیا پس از موافقت دولت ها شروع می گردد، نمی توانیم سلامتی مردم را به خطر بیندازیم

به گزارش مجله افتخار، رئیس سوئیسی فیفا از شروع دوباره رقابت های فوتبال در دنیا پس از موافقت دولت های کشورهای مختلف اطلاع داد.

اینفانتینو: فوتبال در دنیا پس از موافقت دولت ها شروع می گردد، نمی توانیم سلامتی مردم را به خطر بیندازیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، جانی اینفانتینو بیان کرد در شرایط کنونی سلامتی مردم دنیا به خاطر همه گیری ویروس کرونا در خطر است و رقابت های فوتبال پس از موافقت دولت های کشورهای مختلف دنیا امکان پذیر خواهد بود.

رئیس فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در واکنش به این پرسش که فوتبال از چه زمانی شروع می گردد، گفت: این پرسش خوبی است. پاسخ اصلی این است که سلامتی مردم مهمتر از هر چیزی است. سلامتی پیش از هر چیز واقع شده است! تا زمانی که خطر وجود داشته باشد هیچ مسابقه ای برگزار نمی کنیم. باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط کنونی چگونه بهبود می یابد.

جانی اینفانتینو در ادامه اظهار داشت: شرایط کنونی بسیار جدی است. مردمی را می بینم که می خواهند بدانند فوتبال دوباره چه زمانی از سر گرفته می گردد. زمانی بازی ها را شروع می کنیم که دولت ها به ما بگویند که می توانیم آن را انجام دهیم. پس از آن موقع برای برگزاری بازی ها و انتها یافتن رقابت ها وجود خواهد داشت. ما نمی توانیم سلامتی مردم را به خطر بیندازیم. چنین چیزی امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 914

به "اینفانتینو: فوتبال در دنیا پس از موافقت دولت ها شروع می گردد، نمی توانیم سلامتی مردم را به خطر بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: فوتبال در دنیا پس از موافقت دولت ها شروع می گردد، نمی توانیم سلامتی مردم را به خطر بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید