باران در محورهای 4 استان می بارد

به گزارش مجله افتخار، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها طبق اطلاعات 2250 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 0.6 درصد کاهش نشان می دهد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها 20.8 درصد ثبت شد.

باران در محورهای 4 استان می بارد

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در همه محورهای تهران-شمال

وی اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در جهت رفت و برگشت تردد روان است.

باران در محورهای 4 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس،گیلان، خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر داد.

محرابی نیا از راننده های محروهای کوهستانی و برفگیر خواست حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 20.8 درصد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2250 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 0.6 درصد کاهش نشان می دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 20.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد محورهای پونل-خلخال و گناوه-بوشهر

وی یادآور شد: در حال حاضر محور خرم آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد - نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان نیز فعلا مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می شود.

محرابی نیا با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال در استان گیلان گفت: محور وازک-بلده در مازندران و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی از انسداد محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی خبر داد و اضافه کرد: محور گناوه-بوشهر در جهت رفت و برگشت نیز مسدود است و تردد از جهت جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می شود.

بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه کرد : در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1297

به "باران در محورهای 4 استان می بارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران در محورهای 4 استان می بارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید