بازداشت چند گروه اوباش در تهران

به گزارش مجله افتخار، رئیس پلیس امنیت تهران عظیم از بازداشت چندین گروه از اوباش در تهران اطلاع داد و گفت: بعضی از این اوباش در فضای مجازی اقدام به کری خوانی برای یکدیگر می کردند.

بازداشت چند گروه اوباش در تهران

به گزارش تسنیم، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت چند گروه از اوباش در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران عظیم پیروز به بازداشت چند گروه از اوباشی شدند که در محلات مختلف پایتخت اقدام به نزاع و اوباش گری نموده بودند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم اضافه نمود: در یکی از این پرونده ها، دو نفر از عاملان درگیری روز گذشته با کری خوانی در فضای مجازی به همراه نوچه هایشان به سه راه گلشن مراجعه نموده و پس از درگیری از محل گریخته و مصدومان به بیمارستان منتقل شده بودند.

وی توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در حوالی خیابان مولوی، مخفیگاه 10 نفر از عاملان این درگیری نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهمان در چند عملیات دستگیر شدند؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز 6 قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده بودند.

این مقام انتظامی گفت: در پرونده دیگر، سه شرور، با مراجعه به منطقه خانی آباد در آنجا درگیری ایجاد نموده و ضمن زخمی کردن چند نفر با چاقو، باعث نقص عضو فردی از ناحیه زانوی پا شده بودند که این افراد نیز بازداشت شدند.

ذوالقدری ادامه داد: گروه دیگری از اوباش نیز از شهریار به تهران آمده و با نارنجک های دست ساز، خودروی شهروندان را تخریب نموده که آن ها نیز بازداشت شده و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، متذکر شد: در امسال با برنامه ریزی ویژه، اقدام به شناسایی و کنترل اوباش کردیم و افرادی را که در نزاع های جمعی، شرارت ها و اخلال در نظم عمومی فعالیت داشتند، در بانک اطلاعاتی خود قرار دادیم.

وی گفت: اقدامات اوباش گرانه و کری خوانی های اوباش در فضای مجازی نیز توسط مرکز رصد پلیس امنیت، رصد می گردد و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی تهدید، فحاشی، ایجاد رعب و وحشت نموده و با سلاح سرد یا گرم قدرت نمایی نمایند، به سرعت و با شدت برخورد می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1577

به "بازداشت چند گروه اوباش در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت چند گروه اوباش در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید