باشگاه ها برای ارسال مدارک دقیقه 90 اقدام می کنند

به گزارش مجله افتخار، مهدی گفت: باشگاه ها برای ارسال و اصلاح مدارک خود دقیقه 90 دست به کار می شوند و خیالشان از بابت تمدید وقت راحت است.

باشگاه ها برای ارسال مدارک دقیقه 90 اقدام می کنند

به گزارش سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره آخرین شرایط صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها و تشکیل جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای و کمیته استیناف گفت: امروز شنبه دومین جلسه ما برگزار شد و مدارک را در اختیار اعضا گذاشتیم و یک مرور و بازبینی نسبت به مدارکی که باشگاه ها باید تکمیل کنند انجام شد. یک لیستی تهیه شده که موارد شرحی و مدارکی که باشگاه ها باید تکمیل و تصحیح کنند در آن آمده و قرار است این لیست به باشگاه ها ارائه شود. در حال حاضر مشغول رسیدگی به پرونده های باشگاه ها هستیم و این حق باشگاه ها است که به آن ها فرصت دهیم تا اگر مدارکشان ناقص است و مسئله ای دارد، آن را تکمیل و به ما ارائه کنند. حتی اگر لازم باشد مدیران عامل باشگاه ها توسط اعضای هیئت بدوی احضار می شوند تا شرحات لازم در خصوص مدارکشان را ارائه کنند و در نهایت نتیجه گیری ما از مدارک و وضعیت باشگاه ها منجر به تصمیم گیری درباره پیشنهاد باشگاه ها برای حضور مسابقات آسیایی می شود.

باشگاه ها دقیقه 90 دست به کار می شوند و خیالشان از بابت تمدید زمان ارسال و اصلاح مدارک راحت است

سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون باشگاه هایی بوده اند که مدارکشان ناقص باشد و از این بابت آن ها را خطری تهدید کند، گفت: باشگاه های ما 2 ویژگی دارند. یکی این که کارهایشان را به دقیقه 90 موکول می کنند و دیگری این که همیشه به فرصت بیشتر برای رفع و رجوع کردن مسائل امید دارند. این که می گوییم باشگاه ها باید مدارکشان را کامل کنند به این دلیل است که در آن نقص وجود دارد و می تواند به آن ها ضربه بزند. باشگاه ها تا روز آخر فرصت دارند مدارکشان را ارائه یا کامل کنند اما اگر این کار را دیرتر انجام دهند، کمک و مشورت اعضای کمیته بدوی، یعنی افرادی که ارتباطات خوبی دارند و از تجربیات بالایی در زمینه های مالی، حقوقی و ورزشی برخوردارند را از دست می دهند، بنابراین زمانی که ارائه مدارک به روز آخر موکول شود، باشگاه ها فرصت اصلاح و جبران نقص های مدارکشان را از دست می دهند و این ریسک پذیرش یا عدم پذیرش مجوز آن ها را بالا می برد. از طرف دیگر باشگاه های ما خیالشان از بابت تمدید وقت ارائه و اصلاح مدارک راحت است اما تا امروز هیچ مجوزی برای تمدید وقت نداشتیم به ویژه امسال که مسابقات لیگ قهرمانان و بازی های مقدماتی جام جهانی در یک بازه زمانی برگزار می شود و بعید می دانم با فشردگی مسابقات امسال زمان ارائه و اصلاح مدارک برای باشگاه ها تمدید شود.

اعلام تاریخ های مختلف برای اتمام فرصت باشگاه ها ناشی از استنباط شخصی و نگاه به زمان بندی کشورهای دیگر است

وی در واکنش به اعلام زمان های مختلف برای ارائه و اصلاح مدارک اعلام کرد: فرصت نهایی برای معیار های مختلف و حتی زیر معیار های مختلف متفاوت است. به طور مثال برای معیار های مالی 6 زیرشاخه اصلی مطرح است که هر کدام از آن ها زیر مجموعه و زمان بندی خاصی دارند. این تاریخ های متفاوتی که برای خاتمه فرصت باشگاه ها اعلام شده ناشی از استنباط یا تخمین شخصی برخی افراد است و برخی دیگر به برنامه زمان بندی کشور های دیگر نگاه می کنند و تاریخ مشخص می کنند. به طور کلی ما یک زمان برای ثبت مدارک و یک زمان مشخص هم برای رسیدگی به پرونده آن ها داریم. در زمان ثبت مدارک، ارسال مدارک از سوی باشگاه ها ممنوع می شود اما در صورتی که کمیته بدوی صلاح بداند فرصتی در اختیار باشگاه ها می گذارد تا مدارک تکمیلی خود را ارائه دهند.

فرصت ارسال مدارک پرسنلی به اتمام رسیده و دیگر نمی توانیم چنین مدارکی را از هیچ باشگاهی بپذیریم

مهدی در ادامه گفت: متاسفانه باشگاه ها زمان ثبت و زمان رسیدگی نهایی را با یکدیگر اشتباه می گیرند و برآورد های مختلفی برای فرصت نهایی به وجود می آید. در حال حاضر فرصت ارسال مدارک پرسنلی و رسیدگی به مدارک به اتمام رسیده است یعنی هر باشگاهی بخواهد مدارک پرسنلی اداره کند نه ما می توانیم مدارک را بپذیریم و نه سامانه مدارک را قبول می کند، زیرا فرصت باشگاه ها در این زمینه به خاتمه رسیده و سامانه هم بسته شده است.

فرصت ارسال مدارک مالیاتی به خاتمه رسیده، اما همچنان فرصت برای ارسال مدارک پرسنل فنی و بازیکنان وجود دارد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره بدهی مالی باشگاه ها و فرصت آن ها برای پرداخت این بدهی ها، شرح داد: فرصت ارسال مدارک در بحث مالیاتی و دیگر موارد بسته شده و در رابطه با پرسنل فنی و بازیکنان همچنان فرصت هست و یک زمان برای رسیدگی به این مدارک اعلام شده است و در صورتی که کمیته بدوی صلاح بداند باشگاه ها باید در این زمینه مدارکشان را ارائه دهند. اگر این فرصت هم به خاتمه برسد هیچ باشگاهی نمی تواند مدارکش را بفرستد زیرا سامانه بسته می شود و نمی توان کاری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 369

به "باشگاه ها برای ارسال مدارک دقیقه 90 اقدام می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ها برای ارسال مدارک دقیقه 90 اقدام می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید