برگزاری نشست هم اندیشی امنای اموال فرهنگی تاریخی در کاخ گلستان

به گزارش مجله افتخار، نشست هم اندیشی امنای اموال فرهنگی تاریخی کاخ گلستان با اداره اموال و اوراق بهادار ذیحسابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دوشنبه چهارم آذر در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی امنای اموال فرهنگی تاریخی در کاخ گلستان

به گزارش خبرنگاران، این نشست با حضور آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، الهام صالحی رئیس اداره اموال و اوراق بهادرذیحسابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سامان خلیلیان معاون فرهنگی، جبار آوج معاون اجرایی، سید مصطفی بابایی رئیس واحد اموال و تمامی امنای اموال فرهنگی تاریخی این مجموعه برگزار گشت.

در این نشست موضوعاتی مانند بازبینی و دفاتر قانونی 13 امنای اموال فرهنگی تاریخی و یک امین اموال اداری مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان مطرح و راهکارهای مورد نیاز برای بهبود و ساماندهی شرایط ثبت اطلاعات و نگهداری اموال تاریخی فرهنگی این مجموعه و پاسخگویی هرچه بهتر به پژوهشگران و معرفی بهینه آثار فرهنگی تاریخی مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

در پایان این نشست، تمامی امنای اموال فرهنگی تاریخی این مجموعه ضمن ارایه آمار مستند اموال فرهنگی تاریخی تحت ابواب جمعی خود و تفصیل فرایند ثبت و ضبط آثار در اختیار به تشریح شرایط مخازن و چگونگی نگهداری از آثار و ملزومات مورد نیاز پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 576

به "برگزاری نشست هم اندیشی امنای اموال فرهنگی تاریخی در کاخ گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هم اندیشی امنای اموال فرهنگی تاریخی در کاخ گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید