لزوم معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به گردشگران

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ضروری است داشته های تاریخی، فرهنگی و گردشگری کرمان به گردشگران داخلی معرفی گردد.

لزوم معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به گردشگران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط اقامت تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان، مسعود اسکندری 25 بهمن ماه 98 در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اظهار کرد: این استان به صورت ویژه در نمایشگاه مذکور حضور پیداکرده و چیدمان مناسبی در این نمایشگاه دارد.

او به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری کرمان اشاره نمود و اضافه نمود: این استان پتانسیل های زیادی همچون آثار ثبت جهانی و محوطه ها و سایت های باستانی مشهور و همچنین اقلیم چهارفصل دارد که باید به وسیله فضاهای مجازی و بازاریابی حرفه ای معرفی شوند و چه بهتر این اتفاق اول از سوی کرمان صورت پذیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گردشگران خارجی برای بستن برنامه های سفر خود به دنبال سایت های جهانی هستند، توضیح داد: لازم است داشته های استان به گردشگران داخلی نیز معرفی گردد و تمهیداتی در حوزه ریلی و هوایی این کرمان نیز اندیشیده گردد.

او در خاتمه با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های گردشگری بهترین فرصت برای تبلیغات و به نمایش گذاشتن ظرفیت های گردشگری استان های کشور است، اظهار داشت: استان کرمان نیز از این مسئله مستثنی نبوده و باید مانند سال جاری با همکاری بخش خصوصی به صورت قوی وارد این گونه نمایشگاه ها گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 673

به "لزوم معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم معرفی جاذبه های گردشگری کرمان به گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید