برگزاری همایش دوچرخه سواری به بهانه روز جهانی غذا در مازندران

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/مازندران رئیس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران گفت: به مناسبت روز جهانی غذا، انجمن صنایع غذایی و داروئی استان مازندران اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سورای کرد.

برگزاری همایش دوچرخه سواری به بهانه روز جهانی غذا در مازندران

محمد مهدی گیوه چی رئیس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش دوچرخه سواری از مبدا بابل به مقصد نکا اطلاع داد و گفت: به مناسبت روز جهانی غذا، انجمن صنایع غذایی و داروئی استان مازندران اقدام به برگزاری این همایش کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه را علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین جامعه، پیوند تغذیه مناسب و ورزش برای به دست آوردن سلامتی و تندرستی بیان نمود و اضافه کرد: در این راستا تبیین شعار روز جهانی غذا نیز مدنظر است که رفتار ما آینده ما را می سازد.

گیوه چی توضیح داد: صنعت غذای استان ثابت کرد که همیشه حامی ورزش حتی بعضی از واحدهای عضو باشگاه های حرفه ای را ایجاد نموده اند است که بیانگر همین اراده و تصمیم است.

رئیس انجمن غذایی و دارویی استان مازندران در ادامه یادآور شد: ورزش همگانی یکی از اهرم های محرک برای خانواده ها محسوب می گردد و با برگزاری چنین همایش هایی جامعه ترغیب خواهد شد.

این مسئول بعلاوه گفت: اگر حتی یک نفر با تماشا این عمل به ورزش دعوت گردد ما رسالتمان را انجام داده ایم، فردا 24 مهر ماه روز جهانی غذا است، این برنامه نیز در آستانه این مهم برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1803

به "برگزاری همایش دوچرخه سواری به بهانه روز جهانی غذا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش دوچرخه سواری به بهانه روز جهانی غذا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید