بسته بودن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران خارجی تا انتها سال

به گزارش مجله افتخار، ایسنا/ براساس سخنان وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا، بسته بودن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران خارجی تا خاتمه سال مشاهده می گردد.

بسته بودن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران خارجی تا انتها سال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ایتالیا تا خاتمه سال گردشگر نمی پذیرد

داریو فرانچسکینی، وزیر فرهنگ و گردشگری ایتالیا در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا با بیان اینکه مرزهای این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا تا خاتمه سال به روی گردشگر های خارجی بسته خواهند ماند گفت که بازشدن مرزها به شرایط اپیدمی کرونا و همچنین سیاست های هر کشور بستگی دارد. ایتالیا همچنان یکی از کشورهایی است که به شدت تحت تاثیرات منفی بحران جهانی شیوع ویروس کرونا واقع شده است و در رتبه سوم جهان از نظر بیشترین آمار ابتلا واقع شده است؛ به همین دلیل مسئولان این کشور اقدام های سختگیرانه ای شامل محدویت های سفر برای کنترل این بیماری اتخاذ نموده اند. وزیر فرهنگ ایتالیا همچنین خاطرنشان کرد موزه و جاذبه های توریسیتی ایتالیا که به سبب ویروس کرونا تعطیل شده بودند از ماه می فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. او از کولوسئوم در شهر رم و شهر کهن پمپئی به عنوان جاذبه هایی یاد کرد که به احتمال فراوان دوباره میزبان گردشگران خواهند بود.

منبع: همگردی
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 941

به "بسته بودن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران خارجی تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بودن مرزهای ایتالیا به روی گردشگران خارجی تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید