بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان امروز، 2 دی ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله افتخار، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بیستمین دوره جشنواره پژوهشی ابوریحان را صبح امروز، 2 دی ماه با حضور مسئولان کشوری برکزار می نماید.

بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان امروز، 2 دی ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور معرفی پژوهشگران برتر ایرانی در سطح ملی و بین المللی، بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان را صبح امروز، دوشنبه دوم دی ماه 98 با حضور مسئولان کشوری و دانشگاه، همچنین پژوهشگران برجسته حوزه سلامت برگزار می نماید.

جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی یکی از جشنواره های مهم عرصه علوم سلامت است که اساسا سه هدف معرفی پژوهشگران داخلی، گزینش کردن پژوهشگران بیرونی برای تقویت تعاملات ملی و بین المللی و ارائه گزارش جامع عملکردی، اقتصادی و برون دادی را دنبال می نماید.

در این جشنواره قرار است از یک گرنت خاص به نام یکی از اساتید پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (اخیرا به درجه بازنشستگی نایل شدند) رونمایی گردد.

لازم به ذکر است، شعار جشنواره حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم انتخاب شده است که نشان می دهد جشنواره پژوهشی ابوریحان با حمایت از محققان و پژوهشگران برتر به دنبال پژوهش های کاربردی و برطرف کننده مسائل نظام سلامت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 652

به "بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان امروز، 2 دی ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان امروز، 2 دی ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید