تصاویر ، نگاهی کوتاه به مزدا CX، 60 تازه ، رقیبی قدرتمند برای آلمانی ها (تور آلمان)

به گزارش مجله افتخار، نخستین شاسی بلند پریمیوم مزدا تلاشی فوق العاده است. اتاق CX-60 حسی منحصربه فرد و کیفیت فراوانی را در تریم های برتر تاکومی ارائه می نماید که در مقایسه با رقبای ممتاز معتبر نیز ارزشمند است.

تصاویر ، نگاهی کوتاه به مزدا CX، 60 تازه ، رقیبی قدرتمند برای آلمانی ها (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اتو اکسپرس، بعضی از پلاگین هیبریدی های رقیب، برد الکتریکی بیشتر و اصلاح بیشتری را ارائه می دهند، حتی اگر مزدا از لحاظ دینامیکی به خوبی خود را تبرئه کند. با این حال، جذابیت یک عامل فزونی برای مزدا محسوب می گردد.

این CX-60 نو نشان دهنده کوشش مزدا برای فزونی و قابل قبول بودن در مقابل برندهای معتبر آلمانی در بخش SUV لوکس است؛ ما در خصوص آئودی، BMW و مرسدس صحبت می کنیم.

بسیاری از برندهای دیگر در گذشته همین ترفند را با نتایج متفاوتی امتحان نموده اند. به عنوان مثال، لکسوس خاتمه توانست با نوترین NX خود کار کند و به صدر کلاس صعود کند، اما برای شرکت هایی مانند اینفینیتی (دست کم در اروپا) نتیجه آنچنان موفقیت آمیز نبود.

اما مزدا میراث و تجربه مهندسی را در کنار خود دارد و CX-60 را با یک پیشرانه بسیار لحظه ای عرضه می نماید. این یک خودروی پلاگین هیبریدی است که ترکیبی از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بنزینی و یک باتری 17.8 کیلووات ساعتی است که به موتور الکتریکی با قدرت 323 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر نیرو می دهد. برد موتور تمام الکتریکی آن حدود 63 کیلومتر است.

بعلاوه باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این برند ژاپنی، 48 هزار پوند است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2081

به "تصاویر ، نگاهی کوتاه به مزدا CX، 60 تازه ، رقیبی قدرتمند برای آلمانی ها (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نگاهی کوتاه به مزدا CX، 60 تازه ، رقیبی قدرتمند برای آلمانی ها (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید