تصویب 4 شهرک تازه، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد

به گزارش مجله افتخار، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب ایجاد 4شهرک نو در اطراف شیراز، این شهر را از مشکل مسکن نجات خواهد داد.

تصویب 4 شهرک تازه، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد

ابراهیم عزیزی در نشستی که با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در استانداری فارس برگزار گردید، گفت: تصویب احداث چهار شهرک نو در کهمره سرخی، داریون، سروستان و ملوسجان، گام مهمی در حل مشکل مسکن و موجب نجات شهر شیراز و عمران این منطقه ها خواهد شد.

او گفت: با همه توان پیگیر اجرای احداث این چهار شهرک هستیم و انتظار می رود مدیران مربوطه نیز همه توان خود را برای این کار به کار گیرند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار احداث این چهار شهرک، عدم فشار بیش از حد به صدرا و حل مشکل گویم را نیز شاهد خواهیم بود و این نیز از جمله اقداماتی است که وزارت راه باید مد نظر قرار دهد.

این نماینده مجلس گفت: اگر تصمیمات عاجل در این راستا گرفته نشود، شیراز با بحران روبرو خواهد شد به طوری که اگر 20هزار واحد را به صدرا ببریم، صدرا را نیز با این تصمیم غلط نابود می کنیم.

عزیزی خواهان تفویض اختیار به استان ها در ساخت مسکن شد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم که در این خصوص با جدیت عمل نموده و معاونین خود را نیز توجیه کند.

او در عین حال گفت: مجلس پشتیبان دولت در طرح نهضت ملی مسکن است، اما دولت نیز باید با اقتدار و برنامه ریزی پای کار بیاید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در سرانجام نیز گفت: در کلیت کار نهضت ملی نباید هیچ وقفه ای به وجود آید چرا که رونق بخش مسکن موجب رونق سایر بخش ها خواهد شد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2096

به "تصویب 4 شهرک تازه، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویب 4 شهرک تازه، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 4 شهرک تازه، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید